گوشی موبایل

گوشی پوکو C65 از راه رسید

شرکت پوکو به تازگی محصول میان رده جدید خود را با نام پوکو C65 معرفی کرد. این تلفن هوشمند در واقع نسخه ریبرند شده ردمی 13C بوده که هنوز شیائومی آن را معرفی نکرده و طی روزهای آینده رونمایی خواهد شد.

پوکو C65 به مشخصات میان رده و اقتصادی مجهز شده که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

ویژگی‌های پوکو C65

پوکو C65

گوشی پوکو دارای صفحه نمایش ناچ 6.7 اینچی IPS LCD با نرخ نوسازی 90 هرتز و شدت روشنایی 600 نیت است. این نمایشگر پوشش محافظی داشته تا در برابر آسیب و خط و خش محافظت شود. همچنین وضوح HD+ هم در این صفحه نمایش قابل دست یابی است.

در سوی دیگر باید به پردازنده هلیو G85 مدیاتک پرداخت که در کنار 8 گیگ رم و 256 گیگ حافظه داخلی قابل ارتقا قرار می‌گیرد. گذشته از آن باید به حسگر اثرانگشت جانبی اشاره کرد که با کلید پاور یکپارچه شد.

این دستگاه پورت USB-C، وای فای دو باند، بلوتوث 5.1، سیستم عامل اندروید 13 مبتنی بر MIUI 14 و برخی دیگر دارد. پوکو C65 دوربین عقب دوگانه 50 مگاپیکسل و 2 مگاپیکسل داشته و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسل هم شامل آن شد. در بخش دیگر باید به پیکربندی 6 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی و 8 گیگ رم و 256 گیگ حافظه داخلی پرداخت.

شیائومی در نظر دارد محصول جدید را در رنگ بنفش، مشکی و آبی راهی بازار کند. همانطور که گفته شد این مدل نسخه ریبرند شده Redmi 13C بوده که در آینده نزدیک رونمایی خواهد شد. این گوشی نیز با برخی تغییرات بسیار کم نسبت به پوکو C65 به بازارهای مختلفی خواهد رسید.

متاسفانه پوکو به تاریخ عرضه و قیمت اشاره نکرده اما نباید خیلی تا عرضه فاصله داشته باشیم و احتمالا کمتر از 200 دلار قیمت دارد. برای کسب جزئیات تکمیلی به سایت پوکو مراجعه کنید. انتظار داریم بزودی پوکو محصولات جدید دیگر خود را معرفی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا