گوشی موبایل

HMD تا آوریل 2024 دو گوشی جدید عرضه می کند

HMD Global در حال آماده شدن برای عرضه گوشی‌های هوشمند جدید در بازار هند طی اوایل سال آینده است. با این حال، به نظر می‌رسد که این مدل‌های جدید تحت برند نوکیا قرار نخواهند گرفت، بلکه نام HMD Global روی آنها درج می‌شود.

برای کسانی که نمی‌دانند، HMD Global دارنده مجوز برای گوشی‌های هوشمند برند نوکیا در بازار جهانی است. این بدان معنی بوده که عقب همه گوشی‌های هوشمند اخیر نوکیا است. با این حال، برند به دلیل انتشار متناقض در یک بازار بیش از حد اشباع، جایگاه نسبتاً ناپایداری در بازار داشته است. اما اکنون، گزارش جدیدی از 91Mobiles نشان می‌دهد که این شرکت در حال کار بر روی مدل‌های جدید است، اما این مدل‌ها دارای برند HMD Global هستند.

به گفته منابع صنعتی نزدیک به این موضوع، این برند در حال برنامه‌ریزی برای عرضه گوشی‌های هوشمند جدید در هند تا آوریل 2024 است. طبق گزارش‌ها، این مدل‌ها با قیمت رقابتی وارد خواهند شد و در دسترس بودن بر روی کانال‌های آنلاین مانند آمازون، فلیپ کارت و سایرین متمرکز خواهند شد. این گزارش می‌افزاید که HMD Global بر فروش گوشی‌های نوکیا از طریق کانال آفلاین تمرکز خواهد کرد. این شرکت همچنین تا سال 2026 دستگاه‌های HMD Global و Nokia را به فروش خواهد رساند.

HMD تحت برند خود گوشی می سازد

این منابع افزودند که برند دستگاه‌ها را در دو رده اقتصادی و میان رده عرضه خواهد کرد، اما برنامه‌هایی برای مدل پرچمدار نیز وجود دارد. این مدل‌ها به‌روزرسانی‌های سیستم‌عاملی بیشتر را در مقایسه با رقبای بازار ارائه می‌کنند و طبق گزارش‌ها سیستم‌عامل اندروید موجود اجرا می‌شوند. جالب اینجاست که گزارش با یکی از گزارش‌های اخیر ما نیز مطابقت دارد. روز گذشته، گزارشی را در مورد دو گوشی هوشمند جدید HMD Global که در پایگاه داده IMEI مشاهده شدند، پوشش داده شد.

باید منتظر اخبار موثق بیشتری باقی ماند تا مشخص شود این برند چه برنامه‌ای در سر می‌پروراند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا