گوشی موبایل

سری P70 هوآوی با دوربین بومی همراهند

هوآوی با معرفی مدل Mate 60 Pro خود به عنوان اولین گوشی هوشمند 5G پس از سه سال خبرساز شد. این امر به لطف تراشه 7 نانومتری Kirin 9000s 5G جدید آن که توسط SMIC ساخته شده است، محقق شد. اکنون، به نظر می‌رسد هوآوی مشغول توسعه سری P70 است که در آینده نزدیک معرفی و عرضه می‌شوند.

در ماه اکتبر، گزارشی درباره فعالیت هواوی بر روی سنسورهای تصویر CMOS بومی منتشر شد. دلیل این تغییر تمام شدن موجودی حسگرهای سونی آن است. پس از تحریم‌های آمریکا، سونی ارسال حسگرهای تصویر خود را به غول فناوری چینی متوقف کرد. بنابراین در حال حاضر، این شرکت به دنبال ساخت سنسورهای دوربین داخلی بوده که در نسل بعدی گوشی‌های هوشمند قابل استفاده خواهند بود.

سری P70 با مشخصاتی بهتر از راه می رسد

طبق گزارش منتشر شده در Weibo (از طریق SamMobile) یکی از اولین گوشی‌هایی که این فناوری تصویربرداری اختصاصی را شامل می‌شود، احتمالا P70 است. در حالی که این برند تاکنون به دوربین‌های سونی متکی بود، هواوی قرارداد خود را با غول ژاپنی برای سنسورهای جدید تمدید نکرد.

با توجه به معرفی P70، می‌توان انتظار داشت که گوشی هوشمند پرچمدار آینده دارای سنسورهای دوربین بومی هوآوی باشد. گزارش قبلی در مورد P70 همچنین به این دستگاه اشاره کرد که دارای اسکنر اثر انگشت نوری زیر صفحه نمایش است.

گوشی‌های هوشمند سری P هوآوی با «عکاسی» حرفه‌ای شناخته می‌شوند و برخی از بهترین دوربین‌ها را نسبت به هر گوشی هوشمندی ارائه می‌دهند. مشخصات و رزولوشن دوربین هنوز مشخص نیست، اما می‌توان انتظار داشت که حسگر اصلی دارای وضوح تصویر 48 مگاپیکسلی باشد.

آخرین نسل مدل P60 Pro با دو دوربین 48 مگاپیکسلی (اصلی + پریسکوپ) و یک لنز 13 مگاپیکسلی فوق عریض معرفی شد. بنابراین می‌توانیم انتظار مشخصات مشابهی را برای P70 نیز داشته باشیم. به خاطر داشته باشید که در حال حاضر این فقط یک شایعه است، بنابراین باید آن را چندان حقیقی ندانست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا