گوشی موبایل

پیکربندی جدید گوشی Galaxy A05s سامسونگ عرضه شد

سامسونگ یک نسخه جدید و مقرون به صرفه از گوشی Galaxy A05s را در هند و درست به موقع برای فصل جشن عرضه کرده است. این مدل دارای 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 13499 روپیه است. علاوه بر این، مشتریانی که از SBI Card استفاده می‌کنند، می‌توانند از 1000 روپیه بازگشت نقدی برخوردار شوند که هزینه مؤثر را به 12499 روپیه کاهش می‌دهد.

این جدیدترین نسخه مکمل گلکسی A05s موجود است که دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی با قیمت 14999 روپیه است. هر دو نسخه در رنگ‌های سبز روشن، بنفش روشن و مشکی موجود هستند و می‌توانند از فروشگاه‌های انحصاری و خرده‌فروشی سامسونگ، وب‌سایت رسمی سامسونگ و پلتفرم‌های آنلاین مختلف خریداری شوند.

گلکسی A05s دارای صفحه نمایش 6.71 اینچی FHD+ با نرخ نوسازی 90 هرتز برای تصاویری روان است. این گوشی مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دو دوربین ثانویه 2 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی است. با 128 گیگابایت حافظه داخلی، کاربران می‌توانند عکس‌ها، فیلم‌ها و فایل‌های بسیاری را ذخیره کنند.

گوشی Galaxy A05s در پیکربندی جدید

این دستگاه دارای باتری قابل توجه 5000 میلی آمپرساعتی بوده که با شارژ کامل تا 2 روز استفاده را ارائه می‌دهد. از شارژ فوق سریع 25 واتی پشتیبانی می‌کند که از شارژ سریع و قابلیت استفاده طولانی اطمینان می‌دهد. در بخش سخت افزاری، گلکسی A05s از پردازنده کوالکام Snapdragon 680 استفاده می‌کند. سامسونگ 4 سال به روز رسانی امنیتی و 2 نسل ارتقاء سیستم عامل را تضمین می‌کند.

در اخبار مرتبط، انتظار می‌رود که عرضه گلکسی A05 به زودی در هند نیز انجام شود زیرا صفحه پشتیبانی این دستگاه در حال حاضر در وب‌سایت رسمی سامسونگ فعال است. گلکسی A05 یک میان رده اقتصادی بوده که با قیمتی مناسب می‌توان آن را تهیه کرد. سامسونگ همیشه سعی داشته سبد محصول خود را با مدل‌های جذابی همراه سازد.

این گوشی اخیرا معرفی شده و حال به تازگی پیکربندی متفاوت آن معرفی شده که بزودی عرضه می‌شود. برای کسب جزئیات بیشتر به سایت سامسونگ مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا