گوشی موبایل

آشکار شدن مشخصات گوشی Redmi K70e

انتظار می‌رود شیائومی به زودی گوشی‌های هوشمند جدیدی را از برندهای مختلف خود روانه بازار کند. یکی از این سری های مورد انتظار، مجموعه Redmi K70 است. اکنون، ما اطلاعات بیشتری در مورد مدل اقتصادی یا E این سری یعنی گوشی Redmi K70e داریم.

طبق گفته‌های Anvin، مدل Redmi K70e به تراشه مدیاتک Dimensity 8300 مجهز خواهد شد. علاوه بر این، دستگاه دارای صفحه نمایش OLED با وضوح 1.5K نیز خواهد بود. یک بسته باتری 5500 میلی آمپرساعتی انرژی دستگاه را تامین کرده و به سرعت شارژ بالا 90 وات هم تجهیز است. در سوی دیگر باید آن را گوشی میان رده توانمند هم محسوب کرد.

برای کسانی که نمی‌دانند، سری Redmi K70 جدیدترین دستگاه‌های پرچم‌دار این شرکت هستند. انتظار داریم این سری از مدل‌های پایه K70، K70 Pro و K70e تشکیل شود. شایعه شده که این گوشی‌های هوشمند اواخر این ماه در چین معرفی و عرضه خواهند شد. اخیراً، یک گوشی ادعایی سری Redmi K70 در رویداد معرفی Dimensity 9300 مدیاتک به نمایش درآمد. در اوایل سال جاری، شماره مدل‌های سری Redmi K70 نیز در پایگاه داده IMEI رویت شد. بنابراین می‌دانیم که K70e دارای شماره مدل 23117RK66C است.

گوشی Redmi K70e یک مدل توانمند

جزئیات بیشتری در دست نیست و باید منتظر ماند تا شرکت ردمی سری جدید پرچمداران خود را در هفته‌های آینده معرفی و عرضه کرد. خانواده K70 دارای سخت افزار قوی هستند و با ویژگی‌های برجسته راهی بازار خواهند شد. تاکنون شایعات بسیاری درباره آنها دریافت شد اما هیچ یک به تایید یا تکذیب برند چینی درنیامد.

پیش بینی شده این شرکت در آینده سه مدل موردبحث را معرفی کرده و به شایعات پایان دهد. انتظار داریم بیشتر گزارش‌های انتشاریافته حقیقت پیدا کرده و بعید است صحت نداشته باشند. ردمی اخیرا چند مدل شبه پرچمدار را با مشخصات سخت افزاری بزرگ معرفی کرد که در نوع خود قابل توجه بوده و موردتوجه قرار گرفتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا