گوشی موبایل

مشخص شدن نوع دوربین گوشی وان پلاس 12

وان پلاس در تدارک معرفی گوشی پرچمدار نسل جدید موسوم به وان پلاس 12 است. تاکنون گزارش‌های مختلفی درباره این مدل منتشر شده و حال نوبت به اطلاعات دوربین آن رسیده که مشخص شد.

گفته شده این پرچمدار به حسگر دوربین سونی Lytia به عنوان دوربین اصلی مجهز است. به تازگی OnePlus جزئیات بیشتری در مورد سیستم دوربین گوشی فاش کرد و تأیید نمود که این گوشی دارای یک دوربین زوم پریسکوپ 64 مگاپیکسلی خواهد بود. طبق گزارش، دوربین زوم پریسکوپ از سنسور OmniVision OV64B استفاده کرده و زوم اپتیکال تا 3 برابر را ارائه می‌دهد.

وان پلاس چند نمونه عکس گرفته شده با دوربین زوم پریسکوپ وان پلاس 12 را نیز به اشتراک گذاشته و نتایج چشمگیر به نظر می‌رسد. عکس‌ها نشان داده که دوربین می‌تواند جزئیات بسیاری را حتی در شرایط کم نور ثبت کند. علاوه بر این، انتظار داریم وان پلاس 12 دارای دوربین اصلی 53 مگاپیکسلی LYT-T808 و دوربین اولتراواید 48 مگاپیکسلی IMX581 باشد. این همان سیستم دوربینی است که در وان پلاس Open تعبیه شد.

 وان پلاس 12

جدا از این، شایعه شده که وان پلاس 12 دارای صفحه نمایش 2K BOE X1 اولد با لبه‌های خمیده است که از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 با حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5x و 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 بهره می‌برد. انتظار رفته باتری 5400 میلی آمپرساعتی داشته و با آداپتور شارژ 100 واتی عرضه خواهد شد. از دیگر مشخصات شایعه شده می‌توان به دوربین جلو 32 مگاپیکسلی و اندروید 14 مبتنی بر ColorOS 14 در بازار چین اشاره کرد.

پیش بینی شده وان پلاس 12 ابتدا ماه نوامبر در چین معرفی شده و سپس اوایل 2024 نیز در بازار جهانی به فروش برسد. این گوشی یک مدل پرچمدار با ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری قابل توجه بوده که می‌تواند نظر علاقمندان را جلب کند. اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر اخبار دیگری باقی ماند تا مشخص شود این شرکت چه برنامه‌ای برای گوشی نسل جدید رده بالا خود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا