گوشی موبایل

بدترین نسخه گلکسی اس 24 راهی اروپا می شود

بر اساس همه چیزهایی که تاکنون دیده‌ایم، اروپا بدترین نسخه سامسونگ گلکسی اس 24 را دریافت خواهد کرد و متاسفانه این اولین باری نیست که ما چنین چیزی را مشاهده می‌کنیم. این اطلاعات از سوی افشاگر صنعت Ice Universe منتشر شده که سابقه درخشانی دارد.

بر اساس شایعات، Galaxy S24 و Galaxy S24+ در هر دو نسخه Snapdragon 8 Gen 3 و Exynos 2400 عرضه خواهند شد. انتظار می‌رود مدل‌های Exynos 2400 در اروپا عرضه شوند، از این رو Ice Universe توییتی را منتشر کرد. از سوی دیگر، انتظار داریم گلکسی اس 24 اولترا به اسنپدراگون 8 نسل 3 فور گلکسی مجهز شده که در سراسر نقاط جهان به فروش خواهد رسید.

در هر صورت، بیایید به چیپ و رم بپردازیم. Exynos 2400 هنوز معرفی نشد و با این حال، بر اساس شایعات و فاش‌ها، نسبت به Snapdragon 8 Gen 3 پایین‌تر خواهد بود. این تعجب آور نیست، زیرا ما به دیدن آن عادت کردیم. به عنوان مثال در مورد سری گلکسی اس 22 نیز همین اتفاق افتاد. مشتریان در اروپا مدل‌های Exynos 2200 را دریافت کردند و سایر نقاط جهان از نسخه Snapdragon 8 Gen 1 استفاده کردند. Exynos 2200 تراشه پایین‌تری در آن زمان بود.

به گفته Ice Universe درباره رم سری گلکسی اس 24 گفته که “رم 8 گیگابایتی آخرین اندروید جهان”. این یعنی تقریباً هر شرکتی در گوشی پرچمدار از حداقل 12 گیگابایت رم استفاده می‌کند. فقط امیدواریم سامسونگ در این گوشی از رم LPDDR5X یا LPDDR5T استفاده کند. به هر حال، انتظار رفته که مدل‌های اسنپدراگون 8 نسل 3 (فورگلکسی) دارای همان تعداد رم مدل‌های اگزینوس باشند.

در حقیقت، Exynos 2400 می‌تواند در نهایت تراشه بسیار بهتری نسبت به نسل قبلی خود باشد. با این حال، اگر در نهایت نسبت به Snapdragon 8 Gen 3 (فورگلکسی) پایین‌تر باشد، درک ناامیدی آسان است. این به ویژه با توجه به اینکه سری گلکسی S24 در اروپا گران‌تر از آمریکا خواهد بود، صدق می‌کند.

در 17 ژانویه سال 2024 سری گلکسی اس 24 معرفی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا