گوشی موبایل

اولین گوشی تاشو سامسونگ به پایان خط رسید

پس از چهار سال دریافت بروزرسانی، سامسونگ رسما پشتیبانی نرم افزاری اولین گوشی تاشو خود، گلکسی فولد را متوقف کرد. با توجه به اینکه Fold اکنون چهار ساله است و چندین مدل جدید جایگزین آن شده، تصمیم این شرکت تعجب آور نیست.

با وجود قدمت آن، گلکسی فولد همچنان یک دستگاه کاربردی باقی می‌ماند و بسیاری از کاربران ممکن است همچنان از آن استفاده کنند. با این حال، با پایان یافتن پشتیبانی نرم افزاری، کاربران دیگر هیچ بروزرسانی امنیتی یا ویژگی جدیدی برای گوشی دریافت نخواهند کرد. این به طور بالقوه می‌تواند تلفن را در برابر سوء استفاده‌های امنیتی آسیب پذیر کند و آن را با برنامه‌ها و سرویس‌های جدیدتر ناسازگار.

عرضه اولیه گلکسی فولد در سال 2019 با مشکلاتی در طراحی همراه بود که سامسونگ را مجبور به تاخیر در عرضه آن کرد. با وجود این مشکلات، دستگاه در نهایت به بازار راه یافت، اما قیمت بالای آن و در دسترس بودن محدود مانع از پذیرش گسترده آن شد. سامسونگ تا همین اواخر به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را برای گلکسی فولد ارائه می‌کرد. با این حال، با انتشار آپدیت امنیتی نوامبر 2023، گلکسی فولد از لیست دستگاه‌های پشتیبانی شده سامسونگ حذف شد.

برای کسانی که هنوز گلکسی فولد دارند، وقت آن رسیده که به فکر ارتقاء به یک مدل جدیدتر باشند. گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فولد 5 هر دو گزینه‌های عالی هستند و تجربه کاربری بسیار بهتری نسبت به فولد اصلی ارائه می‌دهند. برند کره‌ای سال آینده گلکسی زد فولد 6 را با مشخصات و طراحی بهتر راهی بازار خواهد کرد.

برند کره‌ای در تلاش بوده سبد محصول خود را با مدل‌های جذاب و هیجان انگیز پر سازد و نسل جدید تاشوهای آن نیز با طراحی بهبودیافته و سخت افزار قابل توجه توانستند موردتوجه قرار گیرد. سامسونگ بزودی سری گلکسی اس 24 پرچمدار را هم معرفی خواهد کرد که در نوع خود جذاب و کم نظیر هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا