گوشی موبایل

افشا اطلاعاتی از گوشی آنر Magic Flip

ظاهرا آنر قصد دارد در سال آینده مجموعه‌ای از گوشی‌های هوشمند تاشو جدید را روانه بازار کند. یک افشا جدید مشخصات باتری یکی از این مدل‌ها را فاش کرده و همچنین به تعداد گوشی‌های تاشو جدیدی که برای سال 2024 برنامه‌ریزی شدند، اشاره می‌کند.

سازنده چینی گوشی‌های هوشمند Magic Vs 2 را به عنوان جدیدترین دستگاه تاشو خود در ماه اکتبر عرضه کرد. اکنون، Digital Chat Station اطلاعاتی کلیدی در مورد آنر مجیک فلیپ و سری تاشو 2024 فاش کرده است. این برند تاکنون طراحی‌های تاشوی نوت بوک مانند گلکسی زد فولد 5 را با سری Magic V اعلام کرده است. اما Magic Flip اولین گوشی هوشمند تاشو فلیپ آن خواهد بود.

علاوه بر این، شرکت در حال برنامه‌ریزی برای معرفی سه گوشی هوشمند جدید با نمایشگرهای انعطاف پذیر است. این شامل Magic Flip، یک دستگاه جمع و جور تاشو می‌شود. گویی این دستگاه جمع و جور آنر V Purse 2 نام دارد، در حالی که مدل تاشو به سمت داخل می‌تواند پرچمدار نسل بعدی Magic V3 باشد. به گفته Digital Chat Station، مجیک Flip از یک باتری دو سلولی 2420 میلی آمپرساعتی و 1980 میلی آمپرساعتی انرژی می‌گیرد. بنابراین گوشی از باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی برخوردار است.

اگر این درست باشد، پس Magic Flip احتمالاً گوشی Flip با بزرگ‌ترین باتری در بازار فعلی همراه است. منبع اطلاعاتی همچنین اضافه کرد که Honor در حال برنامه‌ریزی برای اضافه کردن برخی ویژگی‌های جدید مانند اتصال ماهواره‌ای و دیافراگم متغیر لنز دوربین در گوشی‌های پرچمدار نسل بعدی خود است. Magic V3 احتمالاً از پردازنده کوالکام Snapdragon 8 Gen 3 قدرت خواهد گرفت که انتظار داریم در سه ماهه اول سال 2024 معرفی شود.

اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر ماند تا آنر محصول جدید را معرفی و عرضه کند. برند چینی در تلاش بوده تا سبد محصول خود را با مدل‌های تاشو و کاربردی همراه سازد. مدل فلیپ تاکنون توسط این کمپانی معرفی یا عرضه نشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا