گوشی موبایل

سری گوشی آنر 100 بزودی معرفی می شود

تایید کرده است که رویدادی را در تاریخ 23 نوامبر در چین برگزار خواهد کرد. نامزدهای احتمالی که انتظار می‌رود در تاریخ مذکور به صورت رسمی معرفی شوند عبارتند از سری آنر 100 و گوشی آنر X50 GT.

قبل از معرفی آتی، دو دستگاه Honor با شماره مدل MAA-AN00 و MAA-AN10 در پایگاه داده گواهی 3C رویت شدند. به نظر می رسد که این دستگاه ها می توانند سری گوشی های هوشمند آنر 100 باشند.

اسکرین شات نشان داده که دو گوشی جدید Honor با شماره مدل MAA-AN00 و MAA-AN10 توسط پلتفرم گواهی 3C چین تایید شدند. لیست ها نشان می‌دهد که هر دو دستگاه با یک شارژر Honor با شماره مدل HM-200500C05 وارد بازار می شوند که از شارژ تا 100 وات پشتیبانی می کند.

هر دو مدل نیز توسط گواهی MIIT چین را دارند. از آنجایی که هر دو مدل گواهی مهمی دریافت کرده‌اند، به نظر می‌رسد که این دستگاه‌ها ممکن است رونمایی شوند، احتمالاً از طریق رویداد معرفی آینده.

هنوز چیزی در مورد Honor 100 و Honor 100 Pro اطلاعاتی ارائه نکرد. با این حال، گفته می‌شود که مدل استاندارد می‌تواند به چیپست اسنپدراگون 8+ نسل 1 یا چیپست اسنپدراگون 7 نسل 3 مجهز شود، در حالی که نسخه پرو ممکن است با اسنپدراگون 8 نسل 2 همراه باشد. این دستگاه ها جایگزین Honor 90 و 90 Pro خواهند شد که به ترتیب به چیپست های Snapdragon 7 Gen 1 و Snapdragon 8 + Gen 1 مجهز شده بودند.

گفته می شود که آنر روی گوشی هوشمند Honor X50 GT مجهز به اسنپدراگون 888 کار می کند. باید دید که آیا در مراسم رونمایی آینده نیز معرفی خواهد شد یا خیر. این شرکت چینی برنامه بسیاری در ماه‌های آینده دارد و محصولات مختلفی قرار است معرفی شوند. دقیقا پیدا نیست برنامه این برند چیست و چگونه گوشی را باید در روزهای آینده شاهد باشیم.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر اخبار بیشتری  باقی ماند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا