گوشی موبایل

بیکسبی را فراموش کنید، سامسونگ «Galaxy AI» را معرفی می کند

سامسونگ بالاخره سکوت خود را در مورد قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی مورد انتظار در سری گلکسی اس 24 شکست. گفته می‌شود که پرچم‌داران جدید مملو از ویژگی‌های هوش مصنوعی جدید هستند و سامسونگ اکنون تأیید کرده که این اتفاق از طریق «هوش جهانی تلفن‌های هوشمند» جدید خود یعنی Galaxy AI رخ خواهد داد.

Galaxy AI بیکسبی نیست. سامسونگ می‌گوید این بسیار هوشمندتر خواهد بود و «ارتباطات بدون مانع، بهره‌وری ساده و خلاقیت بدون محدودیت» را امکان‌پذیر می‌کند. این موضوع با آخرین افشای Ice Universe که اطلاعاتی است، مطابقت دارد که سامسونگ به‌جای اینکه به Bixby هوش مصنوعی جدیدی بدهد، عمیقاً هوش مصنوعی جدید خود را با One UI ادغام خواهد کرد.

گلکسی AI بر روی ترکیبی از هوش مصنوعی روی دستگاه توسعه یافته توسط سامسونگ و هوش مصنوعی مبتنی بر ابر که توسط شرکای صنعتی این شرکت فعال شده، اجرا خواهد شد. روز گذشته، این شرکت یک مدل هوش مصنوعی مولد به نام Samsung Gauss را معرفی کرد که احتمالاً نیروی پشتیبان Galaxy AI است. سامسونگ به کاربران این اطمینان را می‌دهد که وقتی صحبت از Galaxy AI به میان می‌آید، می‌توانند روی این شرکت برای حفظ استانداردهای بالای امنیت و حریم خصوصی حساب کنند.

ما نمی‌دانیم که گلکسی AI قادر به انجام هر کاری است، اما این شرکت یک “مثال کوچک” از اینکه چگونه ترجمه را در تلفن‌های آینده سامسونگ آسان‌تر می‌کند، ارائه کرده است. Galaxy AI به عنوان یک مترجم شخصی برای کاربران در هنگام تماس عمل می‌کند زیرا در ویژگی تماس بومی ادغام شده و دردسر استفاده از برنامه های شخص ثالث را از بین می‌برد.

سامسونگ در یک پست وبلاگی می‌نویسد:

ترجمه‌های صوتی و متنی به‌طور هم‌زمان در حین صحبت شما ظاهر می‌شوند و تماس با فردی که به زبان دیگری صحبت می‌کند به سادگی روشن کردن زیرنویس‌ها در هنگام پخش استریم نمایشی است. پردازش این ویژگی AI Live Translate Call روی دستگاه انجام می‌شود و اطمینان حاصل می‌کند که تماس‌های خصوصی شما از تلفن شما خارج نمی‌شوند.

Wonjoon Choi، EVP و رئیس بخش تحقیق و توسعه کسب و کار تجربه موبایل سامسونگ، گفت:

گلکسی هوش مصنوعی جامع‌ترین ارائه اطلاعاتی ما تا به امروز است و طرز فکر ما را در مورد تلفن‌هایمان برای همیشه تغییر خواهد داد.

سامسونگ می‌گوید که هوش مصنوعی گلکسی اوایل سال آینده عرضه می‌شود، اما همه اینها معرفی خود را در سری گلکسی S24 تایید می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا