گوشی موبایل

وان پلاس به زودی پرچمدار ارزان قیمت خود را معرفی می کند

شرکت وان پلاس هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند میان رده و پرچمدار خود را معرفی و عرضه می‌کند. در این بین بزودی باید شاهد معرفی وان پلاس 12 پرچمدار و گوشی وان پلاس آیس 3 شبه پرچمدار باشیم.

وان پلاس Ace 3 آینده تحت تست قرار داشته، همانطور که کارت امتیازی تازه منتشر شده Geekbench می‌تواند تأیید کند. این گوشی با شماره مدل PJD110، بنچمارک را با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 با 16 گیگابایت رم و اندروید 13 اجرا می‌کرد.

این گوشی می‌تواند در سه ماهه اول سال 2024 در چین به نمایش درآید و انتظار رفته که دارای نمایشگر اولد 6.74 اینچی با وضوح 1240×2772 پیکسل LTPO با نرخ نوسازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 2600 نیت باشد. Ace 3 احتمالاً با نام وان پلاس 12R به بازار جهانی عرضه شود.

انتظار یک مدل پایه با 12 گیگابایت رم و همچنین 256 یا 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، سیستم دوربین دو یا سه گانه (50 مگاپیکسل اصلی، 8 مگاپیکسل فوق عریض، 2 مگاپیکسل ماکرو) در عقب داریم. به گفته Digital Chat Station یک باتری 5500 میلی آمپرساعتی با شارژ 100 واتی هم در این مدل وجود دارد.

وان پلاس هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود را معرفی و عرضه می‌کند. این برند در تلاش بوده اواخر امسال وان پلاس 12 را با چیپ اسنپدراگون 8 نسل 3 معرفی کند. این کمپانی قصد داشته ویژگی‌های متنوعی را در محصولات آینده خود تعبیه کند. وان پلاس 12 از دوربین حرفه‌ای و سخت افزار قدرتمندی بهره خواهد برد.

مدل آیس 3 نیز یک پرچمدار خوش قیمت بوده که با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 عرضه می‌شود. انتظار داریم در هفته‌های آینده شاهد معرفی این مدل باشیم و همچنین در روزهای آینده اخبار بیشتری دردسترس قرار می‌گیرد. احتمالا بیشتر اطلاعات لو رفته به حقیقت تبدیل شود و بعید است با شایعات بی اساس رو به رو شویم.

شایان ذکر بوده که این برند چینی قصد دارد بزودی ساعت هوشمند جدید خود را هم معرفی کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا