گوشی موبایل

چگونه بررسی کنیم چه کسی به هات اسپات اندروید گوشی ما وصل است

اگر دستگاه ناشناخته‌ ای به داده‌ های تلفن همراه شما متصل شود، می‌تواند تمام داده‌ های تلفن همراه ارزشمند شما را قبل از اینکه متوجه شوید مصرف کند. خوشبختانه، اکثر گوشی‌ های هوشمند اندرویدی به شما امکان می‌ دهند افرادی را که به هات اسپات شما متصل هستند نظارت کنید و دستگاه‌ های ناشناس را فیلتر کنید. در زیر به شما نشان خواهیم داد که چگونه این کار را انجام دهید.

چگونه ببینید چه کسی مخفیانه از هات اسپات موبایل شما استفاده می کند

برای مشاهده تعداد دستگاه‌هایی که به هات اسپات تلفن همراه شما متصل هستند، مراحل زیر را در دستگاه Android خود دنبال کنید:

  • برنامه تنظیمات را باز کنید و به Connections > Mobile Hotspot and Tethering بروید
  • با فرض اینکه هات اسپات موبایل از قبل فعال شده است، روی آن ضربه بزنید (یا با ضربه طولانی) منوی تنظیمات هات اسپات باز شود
  • در بخش دستگاه‌های متصل ، فهرستی از دستگاه‌های متصل به نقطه اتصال خود را خواهید دید

مراحل بالا نحوه بررسی تعداد دستگاه های متصل به هات اسپات خود را در تلفن سامسونگ توضیح می دهد. اگر دستگاهی از سازنده دیگری با رابط کاربری متفاوت دارید، رابط ممکن است متفاوت به نظر برسد.

اگر نمی دانید چگونه به تنظیمات هات اسپات در دستگاه خود دسترسی پیدا کنید، روی گزینه Mobile Hotspot در پانل تنظیمات سریع ضربه بزنید و چند ثانیه نگه دارید—شما را به آنجا هدایت می کند.

برخی از تلفن های اندرویدی نام نمایشی دستگاه های متصل به نقطه اتصال شما را نشان نمی دهند یا با نام کاربری اختصاص داده شده به آن دستگاه ها متفاوت است. بنابراین، برای فیلتر کردن موارد ناشناخته، باید به طور موقت اتصال اینترنت مشترک را برای همه دستگاه‌های متصل قطع کنید.

اگر دستگاه ناشناخته‌ای را پیدا کردید که به نقطه اتصال خود متصل است، رمز عبور نقطه اتصال خود را تغییر دهید و به طور خودکار اتصال آن قطع می‌شود. سپس، می‌توانید با استفاده از رمز عبور جدید، دستگاه‌های خود را دوباره به هات اسپات متصل کنید.

دستگاه های ناشناخته متصل به هات اسپات شما می توانند داده های تلفن همراه شما را تخلیه کنند و سرعت اینترنت را برای هر دستگاه شناخته شده دیگری که به آن متصل است کاهش دهند. بنابراین، مراقب تعداد دستگاه‌های متصل به هات اسپات خود باشید و رمز عبور خود را برای حذف موارد ناشناخته تغییر دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا