گوشی موبایل

انتشار آپدیت نهایی One UI 6 سامسونگ در مناطق مختلف جهان

آپدیت نهایی One UI 6 که مدت‌ها منتظرش بودیم، اکنون در ایالات متحده منتشر شد. تعدادی از کاربران Reddit گزارش می‌دهند که این آپدیت اکنون در دستگاه‌های سامسونگ Galaxy S23 آنها در دسترس است. به نظر می‌رسد این آپدیت برای انواع گوشی‌های قفل شده T-Mobile منتشر شد.

آپدیت One UI 6 در ایالات متحده دارای شماره نسخه S916USQU1BWK4 و S916UOYN1BWK4 است و همچنین با آپدیت امنیتی نوامبر ارائه می‌شود، برخلاف به‌روزرسان One UI 6 که برای سایر مناطق با آپدیت اکتبر منتشر شد. حجم این به‌روزرسانی 3.32 مگابایت بوده، بنابراین توصیه می‌شود آن را از طریق Wi-Fi دانلود کنید و مطمئن شوید که Galaxy S23 شما فضای کافی برای نرم‌افزار در دسترس دارد.

مشخص نیست چه زمانی این به‌روزرسانی برای نسخه‌های آنلاک‌شده گوشی‌های گلکسی اس 23 در ایالات متحده منتشر می‌شود، اما اکنون که نرم‌افزار آماده است، زمان زیادی طول نمی‌کشد. بیلد ایالات متحده برای One UI 6 نیز باید پایدارتر از بیلدی باشد که در مناطق دیگر عرضه شد، زیرا طبق گزارش‌ها، سامسونگ باگ‌های اضافی را در این نسخه برطرف کرده است.

برای بررسی اینکه آیا Galaxy S23 شما به‌روزرسانی One UI 6 را در ایالات متحده دریافت کرده، به بخش تنظیمات > به‌روزرسانی نرم‌افزار > دانلود و نصب بروید. سامسونگ در تلاش بوده بزودی نسخه نهایی اندروید 14 را برای بیشتر گوشی‌ها و تبلت‌های خود منتشر کند. پیشتر نسخه نهایی برای سری گلکسی اس 23 منتشر شد و به مرور زمان شامل سایر تلفن‌های هوشمند همچون سری گلکسی اس 22، اس 21 و چندی دیگر خواهد شد.

سامسونگ امیدوار است تا بهار سال آینده بیشتر دستگاه‌های خود را به سیستم عامل اندروید 14 مبتنی بر One UI 6 آپدیت کند. به‌روزرسانی که قطعا تجربه کاربری بهتری داشته و کمک کرده تا بتوان شاهد ویژگی‌های جدید و کاربردی بود. گفته شده در نسخه جدید رابط کاربری بخصوص بخش کنترل سنتر شامل تغییرات طراحی خواهد شد.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر اخبار بیشتری باقی ماند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا