گوشی موبایل

ارزان ترین گوشی تاشو جهان در رنگ های جدید عرضه شد

موتورولا پیشتر گوشی تاشو Razr 2023 را در بازار ایالات متحده عرضه کرده است. اکنون، یک نوع رنگ کاملاً جدید را برای آخرین نسل گوشی هوشمند تاشو خود معرفی کرده که شکوفه‌های گیلاس نام دارد.

برای کسانی که اطلاعی ندارند، این شرکت مدل Razr 2023 را در بازار آمریکا در سه گزینه رنگی معرفی کرده بود. از جمله آنها باید به سبز مریم گلی (سبز)، کرم وانیلی (سفید) و یاس تابستانی (بنفش) اشاره کرد. اکنون موتورولا Razr 2023 در نسخه جدید شکوفه‌های گیلاس عرضه می‌شود. همانطور که از نام آن پیداست، گوشی تاشو با رنگ صورتی روشن همراه بوده که بسیار زیبا به نظر می‌رسد.

جدا از رنگ جدید، Razr 2023 اساساً از نظر سخت افزار داخلی یکسان است. صفحه نمایش 6.9 اینچی LTPO امولد تاشو دارد که نرخ نوسازی 144 هرتز را ارائه می‌دهد. در همین حال، صفحه نمایش کاور آن یک پنل 1.5 اینچی کوچک‌تر است و دقیقاً در کنار دوربین دوگانه 64 مگاپیکسلی قرار گرفت. در قسمت سلفی نیز یک دوربین 32 مگاپیکسلی برای سلفی و تماس‌های ویدیویی تعبیه شده است. بسته باتری 4200 میلی آمپر‌ساعتی  آن از شارژ سریع 30 واتی پشتیبانی دارد.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه می‌توان به بلوتوث 5.3، پردازنده کوالکام Snapdragon 7 Gen 1، سیستم عامل اندروید 13 و حسگر اثرانگشت جانبی اشاره کرد. این گوشی در بازار ایالات متحده با قیمت 500 دلار به فروش می‌رسد و در حال حاضر ارزان‌ترین گوشی تاشو فلیپ بوده که می‌توان خریداری کرد. این شرکت یک مدل گوشی تاشو فلیپ دیگر هم معرفی کرده که به عنوان نسخه اولترا شناخته شده و از مدل‌های پرچمدار و گران‌ قیمت است.

باید دید آیا شرکت موتورولا گزینه رنگی جدید را برای نسخه اولترا نیز معرفی خواهد کرد یا اینکه تنها برای مدل ساده چنین رنگی تدارک دیده است. در بررسی‌ها موتورولا ریزر 2023 ساده و اولترا توانستند خوش بدرخشند و به عنوان گوشی‌های تاشو خوش قیمت شناخته می‌شوند. این مدل‌ها از طراحی و سخت افزار قابل قبولی برخوردارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا