گوشی موبایل

گوشی موبایل Galaxy M44 : میان رده اما با مشخصات یک پرچمدار

سامسونگ بی سر و صدا از یک گوشی هوشمند میان رده جدید به نام Galaxy Jump 3 در کره جنوبی رونمایی کرده است. در حالی که نام ممکن است متفاوت باشد، اعتقاد بر این بوده که این گوشی همان تلفن هوشمند آینده Galaxy M44 خواهد بود که بزودی راهی بازار جهانی می‌شود.

شماره مدل گوشی، SM-M446KZKAKTC بوده که در واقع باید آن را M44 بدانیم. Galaxy Jump 3/M44 دارای طراحی معمولی محصولات میان رده سامسونگ در اواخر سال 2023 است که یک دوربین سه گانه در عقب و یک طراحی ناچ بخش نمایشگر دارد. همچنین مجهز به صفحه نمایش 6.58 اینچی LCD با نرخ نوسازی 120 هرتز است.

چیزی که در مورد گلکسی جامپ 3 شگفت‌انگیز بوده تراشه قدرتمند پرچمدار آن بوده که به عنوان اسنپدراگون 888 شناخته می‌شود، این چیپست در سال 2020 به عنوان چیپ پرچمداری قلمداد می‌شد. این گوشی میان‌رده قطعا با تراشه‌ای که دارد می‌تواند عملکرد بالایی از خود نشان دهد. بنابراین باید گوشی جذاب از برند کره‌ای رو به رو هستیم.

گوشی Galaxy M44 یک میان رده در قالب پرچمدار

گلکسی جامپ 3 همراه با اسنپدراگون 888 دارای 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قابل ارتقا، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپرساعتی است. ابعاد این گوشی 167.7 در 78 در 9.1 میلی‌متر بوده و وزن آن به 216 گرم می‌رسد.

جزئیات قیمت Galaxy Jump 3 هنوز اعلام نشده  و مشخص نیست که آیا سامسونگ گلکسی M44 را با تراشه اسنپدراگون 888 به بازار عرضه خواهد کرد یا خیر. برند کره‌ای هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند میان رده و پرچمدار خود را معرفی و عرضه می‌کند. سامسونگ در تلاش بوده تا سبد محصول خود را با مدل‌های هیجان انگیزی پر سازد.

این مدل تازه معرفی شده از طراحی ساده برخوردار بوده اما قلب تپنده بسیار قدرتمندی دارد. کمپانی کره‌ای مشخص نیست آن را در بازارهای دیگری به جز کره عرضه خواهد کرد یا خیر. انتظار داریم بزودی اخبار بیشتر و جدیدتری را دریافت کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا