گوشی موبایل

گوشی Galaxy A25 5G در نزدیکی معرفی

سامسونگ یک دستگاه میان رده جدید به نام گلکسی A25 5G را در دست ساخت دارد. اگرچه انتظار نمی‌رود این گوشی هوشمند به این زودی رونمایی شود، اما افشای اطلاعات و گواهی‌ها حاکی از آن بوده که ممکن است زودتر از حد انتظار عرضه شود. این گوشی هوشمند اکنون در وب سایت صدور گواهی استانداردهای هند رویت شده است.

متاسفانه گواهی Galaxy A25 5G هیچ یک از جزئیات مشخصات را تایید نمی‌کند. با این حال، می‌توان انتظار داشت که گوشی هوشمند مذکور به‌زودی در هند عرضه شود. همان‌طور که در بالا ذکر کردیم، مشخصات به همراه رندرها اخیراً به صورت آنلاین فاش شده است. بنابراین باید منتظر ماند تا مشخص شود سامسونگ چه محصولی برای معرفی تدارک دید.

شایعه شده که سامسونگ گلکسی A25 5G مجهز به چیپست اگزینوس 1280 خواهد بود، یک چیپ میان رده که پیشتر در گلکسی A53 نیز آن را شاهد بودیم. انتظار می‌رود سیستم دوربین شامل یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی در عقب و یک سنسور 13 مگاپیکسلی در جلو شود. پیش بینی شده این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی FHD+ با طراحی ناچ باشد.

گوشی Galaxy A25 5G یک میان رده جذاب

گزارش همچنین به شارژ سریع 25 واتی برای باتری 5000 میلی آمپرساعتی و پورت USB-C اشاره می‌کند. قیمت گذاری بین 300 تا 400 یورو پیش بینی شده و انتظار داریم سامسونگ گلکسی A25 5G در دو مدل عرضه شود: 6 گیگابایت رم با 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و 8 گیگابایت رم با 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی.

اطلاعات بیشتری در دست نیست و کره‌ای‌ها قصد دارند گوشی جذابی را تدارک بینند که بتواند موردتوجه افرادی با بودجه کم قرار گیرد. باید منتظر ماند تا این اطلاعات تایید شود. سامسونگ تصمیم دارد سری گلکسی A را اوایل 2024 به‌روزرسانی کند که چندین مدل را دربرخواهد گرفت. انتظار داریم بیشتر اطلاعات لو رفته به حقیقت تبدیل شود و بعید است کاملا شایعه باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا