گوشی موبایل

هواوی نیز از گوشی تاشو خود رونمایی کرد

هواوی تاکنون دو گوشی تاشو فلیپ روانه بازار کرده که باید به P50 Pocket دسامبر 2021 و Pocket S نوامبر 2022 اشاره کرد. از این رو، به نظر می‌رسد یک محصول با نام تجاری Pocket احتمالاً قبل از پایان سال جاری در چین معرفی خواهد شد. چندین گزارش جدید که اکنون منتشر شده، طراحی گوشی Pocket S2 آینده و برخی از جزئیات آن را فاش کرده است.

طبق رندر فاش شده‌ای که توسط منابع نزدیک به این شرکت فاش شده، انتظار داریم Pocket S2 آینده زبان طراحی نسخه‌های قبلی خود را حفظ کند. دارای دو ماژول دایره‌ای در عقب دستگاه خواهد بود. اولین ماژول دارای سه دوربین و یک فلاش LED بوده که چیدمان دوربین آن یادآور سری آنر مجیک 6 است. ماژول دوم در عقب به عنوان یک نمایشگر ثانویه عمل می‌کند و اطلاعات مختلفی مانند اعلان‌ها را نمایش می‌دهد. در سمت راست دستگاه، می‌توانید دکمه تنظیم صدا را پیدا کنید و احتمالاً در همان سمت، حسگر اثرانگشت نیز تعبیه شده است.

اولین تصویر گوشی تاشو فلیپ جدید هوآوی

به گفته یکی از افشاگران و اطلاعات چینی Teme، هوآوی Pocket S2 با اسم رمز کوتاه شده LEM قرار است در ماه دسامبر عرضه شود. پیش بینی شده که سری Nova 12 نیز در کنار S2 معرفی خواهد شد. انتظار داریم مدتی پس از معرفی وارد بازار شود. اطلاعات چندانی در مورد مشخصات گوشی Pocket S2 در دست نیست. با این حال، گفته می‌شود که ممکن است به چیپست جدید Kirin سری 8 این شرکت عرضه شود.

هواوی همچنین در حال کار بر روی گوشی‌های هوشمند Nova 12 و Nova 12 Pro برای چین است. گفته شده مدل ساده دارای تراشه Kirin 830 جدید بوده، در حالی که مدل Pro ممکن است دارای تراشه Kirin 9000s باشد. گوشی‌های Pocket S2 و Nova 12 سری احتمالاً در همان رویداد رونمایی آینده رونمایی شود. هوآوی در نظر دارد محصولاتی جذاب را برای پایان سال 2023 تدارک بیند تا موجب خوشحالی طرفداران شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا