گوشی موبایل

اولین تصاویر گوشی جان سخت سامسونگ فاش شد

Xcover 7

طبق گزارش‌ها، سامسونگ در حال کار بر روی یک تلفن هوشمند مقاوم جدید با نام آزمایشی گلکسی Xcover 7 است که قرار بوده راه‌های Xcover 6 Pro را که سال گذشته عرضه شد دنبال کند. AndroidHeadlines گزارشی را منتشر کرده که به نظر می‌رسد رندرهای رسمی گلکسی Xcover 7 آینده باشد و نگاهی اولیه به طراحی آن ارائه می‌دهد.

رندرهای فاش شده نشان داده که سامسونگ گلکسی Xcover 7 دارای یک نمایشگر ناچ و یک دوربین عقب تک لنز با فلاش LED دوگانه است که همگی در ساختاری مقاوم قرار گرفته‌اند. در این گزارش آمده که بدنه عقب دستگاه قابل جابجایی بوده که نشان می‌دهد می‌توان باتری این گوشی هوشمند را تعویض کرد.

این دستگاه به یک دکمه فیزیکی Xcover مجهز شده که می‌توان آن را برای راه‌اندازی یک برنامه، دسترسی به ویژگی push-to-talk و غیره پیکربندی کرد. این گزارش حاکی از آن است که این گوشی مقاوم یک تلفن هوشمند سازگار با استاندارد نظامی MIL-STD-810H و دارای استاندارد IP68 برای مقاومتد در برابر آب و گردوغبار است.

اولین تصاویر گوشی جان سخت آینده سامسونگ

متاسفانه این گزارش هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات گلکسی Xcover 7 ندارد. Xcover 6 Pro سال گذشته مجهز به چیپست Snapdragon 778G بود. Xcover 7 به عنوان یک دستگاه پرو، می‌تواند به یک چیپست کم قدرت مجهز شود. در حال حاضر، هیچ صحبتی در مورد اینکه آیا سامسونگ قصد دارد نسخه پرو این دستگاه را عرضه کند یا خیر، وجود ندارد.

طبق گزارش اخیر، Xcover 7 دارای شماره مدل SM-G556B است که مشابه شماره مدل SM-A556B محسوب شده که با گلکسی A55 آینده مرتبط است. از این رو، این احتمال وجود دارد که Xcover 7 بتواند به عنوان یک نسخه مقاوم از A55، که انتظار می‌رود دارای چیپست Exynos 1480 آینده باشد، تبدیل شود. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود این برند چه محصول مقاومی را بزودی معرفی خواهد کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا