گوشی موبایل

ردمی نوت 13 نسخه 4G به زودی راهی بازار جهانی می شود

شیائومی گوشی هوشمند جدیدی به نام ردمی نوت 13 نسخه 4G در دست ساخت دارد. این دستگاه پیشتر در وب سایت صدور گواهی IMDA سنگاپور رویت شده است. اکنون، همچنین از پایگاه داده گواهی FCC بازدید کرده و برخی از مشخصات کلیدی را فاش کرد.

این دستگاه با شماره مدل 23129RA5FL با پشتیبانی از شبکه‌های 2G، 3G و 4G همراه با سازگاری برای شبکه‌های WiFi 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز ارائه می‌شود. این یک دستگاه دو سیم کارته با پشتیبانی از GPS، GLONASS، Galileo، BDS و SBAS برای ناوبری است. علاوه بر این، اتصال بلوتوث نیز مشخص شده و با رابط کاربری MIUI 14 که می‌دانیم مبتنی بر اندروید 13 است، همراه خواهد شد.

اگرچه این لیست جزئیات بیشتری از مشخصات را نشان نمی‌دهد، گزارش قبلی ادعا کرده که پردازنده همان اسنپدراگون 685 سال گذشته خواهد بود. می‌توانیم در بخش‌های دیگر مانند دوربین، باتری، نمایشگر و غیره منتظر ارتقاء تدریجی باشیم.

گوشی هوشمند ردمی نوت 12 نسخه 4G دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با وضوح تصویر FHD+ و نرخ نوسازی 120 هرتز است. نسبت کنتراست بالای 4500000:1 و حداکثر روشنایی 1200 نیت دارد. چیپست کوالکام Snapdragon 685 که با رم LPDDR4x و حافظه UFS 2.2 تکمیل شده، دستگاه را قدرت می‌بخشد. این گوشی با رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 همراه است.

سیستم دوربین این گوشی شامل یک سنسور 50 مگاپیکسلی JN1 سامسونگ، یک دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی می‌شود. برای سلفی و تماس‌های ویدیویی، یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی وجود دارد. گزینه‌های اتصال برای Redmi Note 12 4G شامل پشتیبانی از دو سیم کارت، WiFi دو بانده، بلوتوث 5.0، GNSS و USB Type-C می‌شود.

این گوشی دارای حسگر اثرانگشت جانبی، اسلات کارت MicroSD اختصاصی و جک هدفون 3.5 میلی متری است. این دستگاه به یک باتری قابل توجه 5000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده و از شارژ سریع سیمی 33 واتی پشتیبانی می‌کند. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا شیائومی محصول جدید را معرفی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا