گوشی موبایل

آشکار شدن طراحی سری گوشی آنر 100

آنر پیشتر یک رویداد رونمایی را اعلام کرده بود که برای 23 نوامبر برنامه‌ریزی شد، بدون اینکه مشخص کند چه محصولاتی رونمایی می‌شوند. با این حال، در به‌روزرسانی اخیر، این برند رسما تأیید کرده است که سری گوشی‌های هوشمند آنر 100 واقعاً در کانون این رویداد قرار خواهند گرفت. علاوه بر این، Honor جزئیاتی را در مورد طراحی Honor 100 و Honor 100 Pro ارائه کرده و نگاهی اجمالی به آنچه می‌توان از این دستگاه‌های آینده انتظار داشت، ارائه کرد.

Honor 100 و Honor 100 Pro اکنون برای رزرو از طریق Honor Mall، Tmall و JD در دسترس هستند. تصاویر رسمی هر دو گوشی هوشمند موجود در این لیست‌ها، طراحی جلو و عقب را آشکار کرده‌اند.

همانطور که مشاهده می‌شود، آنر 100 و 100 پرو دارای یک پنل OLED با لبه خمیده در جلو هستند. در حالی که مدل استاندارد دارای یک حفره دوربین در جلو بوده، مدل پرو دارای یک حفره بیضی شکل دوربین است که نشان می‌دهد می‌تواند به دوربین‌های جلوی دوگانه مجهز شود. هر دو گوشی با طراحی متفاوت برای ماژول دوربین عقب خود دیده می‌شوند. نگاه دقیق‌تر نشان می‌دهد که هر دو گوشی هوشمند به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز به OIS مجهز شدند.

بر اساس گزارش‌ها، آنر 100 دارای یک پنل OLED با وضوح 1.5K و کاهش نور فرکانس بالا برای محافظت از چشم خواهد بود. این دستگاه دارای چیپست آتی اسنپدراگون 7 نسل 3 و باتری 5000 میلی آمپرساعتی است که از شارژ 100 واتی پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود ماژول دوربین عقب دستگاه شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز به OIS و یک دوربین تله فوتو با زوم 2 برابری شود.

از سوی دیگر، آنر 100 پرو احتمالا دارای چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 و پشتیبانی از شارژ 100 واتی است. جزئیات دیگر این گوشی هنوز فاش نشده، در حالی که کمتر از 10 روز تا عرضه باقی مانده، شایعات احتمالاً در چند روز آینده جزئیات هر دو گوشی هوشمند را منتشر خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا