گوشی موبایل

رندرهایی از گوشی آیفون SE 4 اپل منتشر شد

مدتی است که شایعه شده اپل در حال کار بر روی مدل جدید آیفون SE است. این شرکت هنوز هیچ جزئیات رسمی در مورد آیفون SE 4 آینده فاش نکرد، اما این گوشی هوشمند اخیراً در رندرهای مفهومی جدید آشکار شد.

رندرهای مفهومی با همکاری AppleTrack و @concept_central به اشتراک گذاشته شده است. در گزارش اخیر، شایعه‌ای در مورد آیفون SE 4 با طراحی مشابه آیفون 14 پوشش دادیم. این دستگاه دارای یک حفره بزرگ برای فناوری Face ID و دارای درگاه USB Type-C است. اکنون، جدیدترین رندر مفهومی iPhone SE 4 این عناصر طراحی را نیز به نمایش می‌گذارد.

با نگاهی به تصاویر، قسمت جلو آیفون SE 4 با لبه‌های صاف و گوشه‌های گرد شبیه به آیفون 14 به نظر می‌رسد. گویی این مدل از صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED بهره می‌برد، اگرچه مشخص نیست آیا از فناوری 120 هرتز ProMotion پشتیبانی می‌کند یا خیر. در حالی که غول کوپرتینویی از بریدگی بزرگ آیفون‌های اخیر خود فاصله می‌گیرد، انتظار می‌رود مدل‌های SE فعلاً این طراحی را حفظ کنند زیرا این محصولات مقرون به صرفه‌تر از این برند هستند.

در همین حال، به نظر رسیده قسمت عقب دارای یک سنسور دوربین است. آیفون SE 4 می‌تواند دارای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی در عقب باشد. یکی دیگر از عناصر طراحی قابل توجه، پورت USB Type-C در پایین است که آن را با سری اخیر آیفون 15 مطابقت می‌دهد. شایعه شده است که آیفون SE 4 تا اواخر سال 2024 یا اوایل سال 2025 عرضه می‌شود. بنابراین برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

اپل هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند آیفون خود را معرفی و عرضه می‌کند. برند کوپرتینویی درصدد بوده تا نسل بعدی گوشی اقتصادی خود را با طراحی بهتر و ویژگی‌های ظاهری جذاب راهی بازار کند. اطلاعات دقیقی در دست نیست و نباید به شایعات بی اساس هم اشاره کرد. اما آنچه پیدا بوده این است که برند کوپرتینویی قصد دارد یک محصول برجسته ارائه دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا