گوشی موبایل

مشخصات کلیدی سری آنر 100 فاش شد

آنر در حال آماده شدن است تا سری آنر 100 آینده خود را در روز 23 نوامبر یا 2 آذر در چین معرفی کند. این سری یک نسخه استاندارد و یک نسخه پرو خواهد داشت. همچنین گمانه زنی‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه ممکن بوده نسخه آنر 100 جی تی در کنار این مدل‌ها معرفی شود.

قبل از رونمایی، Digital Chat Station محبوب برخی از مشخصات کلیدی این سری را فاش کرده است. طبق گفته‌های DCS، سری آنر 100 دارای صفحه‌نمایش با وضوح 1.5K است که از فناوری کاهش نور 3840 هرتزی PWM برای محافظت از چشم بهره می‌برد و هدف آن کاهش فشار چشم است. این سری همچنین قابلیت شارژ 100 واتی را در همه مدل‌ها فراهم می‌کند.

گزارش شده که نسخه استاندارد سری آنر 100 اولین نسخه‌ای است که به پردازنده اسنپدراگون 7 نسل 3 کوالکام مجهز خواهد شد. این چیپست دارای یک هسته با کارایی بالا 2.63 گیگاهرتز، سه هسته با عملکرد 2.40 گیگاهرتز و چهار هسته کم مصرف 1.80 گیگاهرتز خواهد بود. انتظار داریم اسنپدراگون 7 نسل 3 که با پردازنده گرافیکی آدرنو 720 همراه شود، چیپ گرافیکی که بهبودهای عملکردی قابل توجهی را ارائه داده که بر اساس موفقیت نسل قبلی خود یعنی اسنپدراگون 7 نسل 2 است.

در همین حال، گفته می‌شود که نسخه رده بالای آن آنر 100 پرو نام دارد، به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز است. این چیپست که در پایان سال 2022 عرضه شد، انتخاب محبوبی در میان گوشی‌های هوشمند پرچمدار امسال بوده که به دلیل عملکرد قوی خود تحسین شد. در بخش دوربین، هر مدل دارای سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) هستند. پیش بینی شده این دوربین، به‌ویژه در Honor 100 Pro، تجربه عکاسی در سطح SLR را ارائه دهد، همانطور که یکی از مدیران آنر اشاره کرده است.

در همین حال، طراحی هر دو دستگاه چند روز پیش فاش شد که نشان می‌دهد مدل استاندارد دارای یک بریدگی کوچک برای دوربین جلو است، در حالی که مدل پرو ممکن بوده دارای یک بریدگی بیضی شکل باشد که احتمالاً دارای دوربین‌های سلفی دوگانه است. ماژول‌های دوربین عقب با طراحی‌های منحصربه‌فرد برای هر نسخه عرضه می‌شوند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا