گوشی موبایل

گلکسی A25 سامسونگ در رنگ‌های شاد عرضه می شود

شرکت سامسونگ هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های گلکسی A خود را معرفی و عرضه می‌کند. برای سال 2024 تصمیم داشته چندین گوشی ارائه دهد و در این بین باید به گلکسی A25 میان رده اشاره کرد.

نسل فعلی یعنی گلکسی A24 با طراحی و سخت افزار دوست داشتنی عرضه شد. اکنون سامسونگ آمده است تا نسل بعدی را بزودی معرفی و عرضه کند. به تازگی رسانه MySmartPrice تصاویر رندر جدیدی از این گوشی منتشر کردند که رنگ جذاب را در میان رنگ‌های همیشگی نشان می‌دهد.

دستگاه به پردازنده اگزینوس 1280 سامسونگ مجهز بوده و حداکثر 8 گیگ رم دارد. در بخش صفحه نمایش باید به پنل 6.5 اینچی Super AMOLED Infinity-U با وضوح FHD+ و نرخ نوسازی 90 هرتزی اشاره کرد. نمایشگر روشنایی ۱۰۰۰ نیت داشته که این روزها کمتر گوشی هم رده چنین ویژگی دارد.

در عقب یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی وجود خواهد داشت. این کمی بهتر از سیستم دوربین گلکسی A24 است، در حالی که دوربین سلفی یکسان بوده و از نوع 13 مگاپیکسلی تلقی می‌شود. سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه گلکسی A25 با محافظ Samsung Knox و Samsung Pay است و ممکن بوده چهار سال به‌روزرسانی سیستم‌عامل و پنج سال به‌روزرسانی نرم‌افزاری داشته باشد که برای یک تلفن هوشمند سطح پایه بسیار قابل توجه محسوب می‌شود.

این گوشی در اوایل سال 2024 با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 25 واتی و بدنه 197 گرمی عرضه خواهد شد. قیمت و تاریخ عرضه مشخص نیست اما باید اوایل 2024 در انتظار این مدل باشیم. سامسونگ همیشه ترجیح داده تا مشخصات کلیدی ایده آل و طراحی ساده را در محصولات خود تعبیه کند. گلکسی A25 نیز از این قاعده مستثنی نبوده و بهتر است به انتظار ادامه داد تا مشخص شود برنامه شرکت کره‌ای چیست و چگونه محصولی را ارائه خواهد داد.

گفته شده این گوشی در رنگ زرد یا سبز لیمویی، مشکی، آبی و سفید عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا