گوشی موبایل

آیفون 16 و 16 پلاس نمایشگر 60 هرتزی خواهند داشت

شرکت اپل سال 2024 نسل جدید آیفون‌ها را به عنوان سری آیفون 16 معرفی خواهد کرد. این خانواده چهار مدل داشته که باید به دو مدل رده پایه استاندارد و پلاس هم اشاره کنیم و اکنون اطلاعات جدیدی فاش شد.

این احتمال وجود دارد که نسل بعدی آیفون‌های رده پایه اپل صفحه نمایش 60 هرتزی مشابه نسل فعلی خود را حفظ کنند. افشاگر صنعت Revegnus ادعا می‌کند که آیفون 16 و 16 پلاس دارای پنل 60 هرتزی LTPS هستند. در مدل استاندارد، قطر نمایشگر 6.12 اینچ و در مدل پلاس قطر نمایشگر 6.69 اینچ خواهد بود. یعنی هیچ چیز نسبت به نسل فعلی تغییر نخواهد کرد، اگرچه، البته، خود پنل‌ها بهینه خواهند شد و مدرن هستند.

اما صفحه نمایش آیفون 16 پرو و 16 پرو مکس همانطور که پیشتر توسط منابع دیگر بیان شده بود به ترتیب به 6.3 و 6.9 اینچ افزایش می‌یابد. برای دقیق‌تر شدن نسل فعلی دارای نمایشگر 6.27 و 6.86 اینچ هستند. به یاد داشته باشید که پیشتر شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه آیفون 16 ساده صفحه نمایش 90 هرتز را دریافت می‌کند. همچنین، اخیرا حتی به محصولات جدید رده پایه نیز یک دکمه Action اختصاص داده خواهد شد. اطلاعات دیگری از سری آیفون 16 رده پایه در دست نیست تا به آن اشاره کرد.

آیفون 16 و 16 پلاس نمایشگر 60 هرتزی خواهند داشت

افشاگر Revegnus اولین کسی بود که عکسی از سامسونگ Galaxy Z Flip5 قبل از عرضه آن منتشر کرد، در مورد پردازنده گرافیکی AMD در Exynos 1480 گزارش داد و همچنین ویژگی‌های Exynos 2400 را توضیح داد که سپس در پلتفرم Geekbench تایید شد. بنابراین انتظار داریم این شایعه جدید نیز به حقیقت تبدیل شود و اپل از محصولی رونمایی کند که نمایشگر سریع‌تری نسبت به قبل ندارد.

اپل هر سال نسل جدید آیفون را با تغییراتی در طراحی و سخت افزار معرفی می‌کند. سال 2024 نیز از این قاعده مستثنی نیست و انتظار تغییرات قابل توجهی داریم. پیش بینی شده بیشتر اطلاعات لو رفته در نهایت به حقیقت برسند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا