گوشی موبایل

تاریخ عرضه سری گلکسی اس 24 فاش شد

براساس گزارش رسانه‌های کره‌ای شرکت سامسونگ قصد دارد سری گلکسی اس 24 را روز 10 بهمن راهی بازار کند. رویداد گلکسی آنپکد قرار است تا در سن خوزه، ایالات متحده آمریکا برگزار شود.

سن خوزه محلی نزدیک به دفتر مرکزی گوگل و اپل است. گفته شده افرادی که گوشی‌ها را پیش خرید کنند قبل از 10 بهمن یا 30 ژانویه می‌توانند سری گوشی گلکسی اس 24 را که شامل مدل استاندارد، پلاس و اولترا می‌شوند، دریافت کنند.

انتظار داریم پیش خرید ساعاتی بعد از رونمایی یعنی 17 ژانویه یا همان 27 دی آغاز کند و تا چند روز ادامه خواهد داشت و قبل روز عرضه دردسترس پیش خریدکنندگان قرار می‌گیرد. درست به نظر می‌رسد، با توجه به اینکه سامسونگ در اوایل سال جاری رزرو گلکسی S23 را در روز دوشنبه یک ماه کامل زودتر از رونمایی Unpacked آغاز کرد. ما شک داریم که سامسونگ تعطیلات اول ژانویه را برای افشای جوایز اولیه انتخاب کند، اما سه شنبه، 2 ژانویه می‌تواند زمانی باشد که رزرو پیش خرید گلکسی S24 آغاز می‌شود.

تاریخ عرضه سری گلکسی اس 24 فاش شد

این بدان معناست که رزروها دقیقاً دو هفته تا رویداد Unpacked که پیش‌سفارش‌ها آغاز می‌شود، ادامه خواهد داشت. در مورد آنچه که می‌توان از نظر معاملات Galaxy S24 و پاداش رزرو پیش خرید انتظار داشت، به احتمال زیاد شامل تخفیف 50 تا 100 دلاری در کنار سایر موارد رایگان و پیشنهادهای سخاوتمندانه مبادله‌ای است که سامسونگ در دوره‌های پیش خرید و عرضه ارائه می‌دهد.

بر اساس گزارش منابع سامسونگ، بخش MX (MobileEXperience) که اکنون مسئول ساخت گوشی در سامسونگ است، تصمیم گرفته که بخش عمده فروش و بازاریابی خود را در سه ماهه اول و سوم سال متمرکز کند. عرضه گلکسی اس 24 را در اوایل ژانویه تا حد امکان متوقف کرد. به همین دلیل است که رویداد و تاریخ عرضه Galaxy Z Fold 5 و Z Flip 5 آنپکد را چند هفته زودتر از حد معمول برگزار کرد و اعداد فروش را در سه ماهه سوم بسیار مهمی که اپل معمولاً آیفون‌های خود را معرفی می‌کند، افزایش داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا