گوشی موبایل

انتشار تصاویر گوشی Galaxy A15 5G سامسونگ

گوشی هوشمند ارزان قیمت آینده سامسونگ، گلکسی A15 5G، در رندرهای جدیدی فاش شده است. رندرهایی که توسط Newzonly به اشتراک گذاشته شده نشان می‌دهد که این گوشی همان طراحی قبلی خود را حفظ خواهد کرد.

این گوشی دارای بدنه گرد، سیستم دوربین سه گانه عمودی عقب و بریدگی نمایشگر U شکل در جلو خواهد بود. رندرها گوشی را با رنگ آبی تیره به تصویر می‌کشند، اما احتمالاً گزینه‌های رنگی بیشتری در زمان عرضه در دسترس خواهد بود. شایعه شده است که یکی از ارتقاء قابل توجه گلکسی A15 5G نمایشگر آن است. انتظار داریم این گوشی دارای پنل OLED باشد که پیشرفت قابل‌توجهی نسبت به صفحه نمایش LCD گلکسی A14 5G به شمار می‌رود.

انتشار تصاویر گوشی Galaxy A15 5G سامسونگ

گفته شده صفحه نمایش 90 هرتزی با وضوح FHD+ هم روی این مدل تعبیه خواهد شد. در بخش سخت افزاری باید به پردازنده مدیاتک Dimensity 6100 Plus با 128 گیگابایت حافظه داخلی و فضای ذخیره سازی قابل ارتقا تا 1 ترابایت اشاره کرد. در بخش دوربین، این تلفن هوشمند از یک دوربین عقب 50 مگاپیکسلی + 5 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

علاوه بر این، انتظار رفته گلکسی A15 5G یک باتری 5000 میلی آمپرساعتی با شارژ سریع سیمی 25 واتی باشد. تا آنجا که به قیمت مربوط می‌شود، شایعات حاکی از آن است که پیش بینی شده گلکسی A15 5G قیمتی زیر 200 دلار داشته باشد. با تمام این اوصاف سامسونگ به دنبال معرفی یک گوشی میان رده خوش قیمت با طراحی و سخت افزار بهبودیافته است.

انتشار تصاویر گوشی Galaxy A15 5G سامسونگ

پیش بینی شده در اوایل سال 2024 سامسونگ مجموعه گوشی‌های میان رده گلکسی A نسل جدید خود را معرفی کند. از جمله آنها باید به گلکسی A55، A35، A25 و A15 خواهد بود. اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر اطلاعات کافی و دقیق باقی ماند.

احتمالا نسل جدید خانواده گلکسی A سامسونگ با نمایشگر بهتر و دوربین بهبودیافته از راه برسند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا