گوشی موبایل

سرعت شارژ گلکسی A55 سامسونگ مشخص شد

سامسونگ در حال کار بر روی سری گوشی‌های جدید گلکسی A است. اخیراً اخباری مبنی بر مدل‌های گلکسی A15 5G و A25 5G منتشر شده و اکنون یکی دیگر از گوشی‌های هوشمند سری A فاش شد. این بار نوبت به گلکسی A55 5G رسیده که تاییدیه 3C را دریافت کرد.

A55 5G دارای شماره مدل SM-A5560 است و از شارژ 15 واتی پشتیبانی می‌کند. این سرعت شارژ مشابه گلکسی A54 سال گذشته است. همانطور که انتظار می‌رفت، سامسونگ شارژر را در جعبه قرار نخواهد داد. متأسفانه، فهرست موجود در وب سایت گواهی چینی، به جز قابلیت 5G، هیچ مشخصات دیگری را نشان نمی‌دهد.

گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که گلکسی A55 5G از پردازنده Exynos 1480 سامسونگ پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود این چیپست دارای معماری هشت هسته‌ای با چهار هسته کارآمد دارای فرکانس 2.05 گیگاهرتز و چهار هسته عملکرد دارای فرکانس 2.75 گیگاهرتز باشد. همچنین به پردازنده گرافیکی Xclipse 530 سامسونگ مجهز خواهد شد که احتمالاً مبتنی بر معماری گرافیکی RDNA 2 AMD است.

سرعت شارژ گلکسی A55 سامسونگ مشخص شد

برای کسانی که نمی‌دانند، Xclipse نام تجاری سامسونگ برای پردازنده‌های گرافیکی مبتنی بر معماری گرافیکی AMD است. در حال حاضر، سری Xclipse 9xx که مبتنی بر معماری RDNA3 AMD بوده، برای پردازنده‌های گرافیکی سطح بالا استفاده می‌شود. به عنوان مثال، سامسونگ Exynos 2200 دارای Xclipse 920 است، در حالی که Exynos 2400 دارای Xclipse 940 بوده و در مدل‌های Galaxy S24 و Galaxy S24+ استفاده خواهد شد.

از سوی دیگر، سری Xclipse 5xx احتمالاً برای مدل‌های میان رده در نظر گرفته شده و ممکن است بر اساس معماری RDNA 2 باشد. هنوز مشخص نیست که سامسونگ گلکسی A55 5G چه زمانی معرفی و عرضه خواهد شد، اما می‌توان انتظار داشت که در روزهای آینده اطلاعات بیشتری فاش شده و بدانیم با چه گوشی از این برند کره‌ای رو به رو هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا