گوشی موبایل

اولین گوشی با پردازنده دایمنسیتی 8300 اولترا مشخص شد

شرکت Redmi زیربرند شیائومی بوده که هر سال با گوشی‌های هیجان انگیز خود توانسته نظر علاقمندان را جلب کند. اکنون با معرفی پردازنده میان رده قدرتمند دیمنسیتی 8300 اولترا، مشخص شد اولین گوشی مجهز به این چیپست چه خواهد بود.

به گفته شیائومی قرار است بزودی سری ردمی K70 رده بالا معرفی شد و در این بین Redmi K70e به عنوان مدل خوش قیمت این خانواده نیز رونمایی خواهد شد. طبق اعلام مدیاتک و شیائومی، گوشی Redmi K70e اولین مدل مجهز به چیپست دیمنسیتی 8300 اولترا خواهد بود. شیائومی در کنفرانس مطبوعاتی مدیاتک از این فرصت استفاده کرد و محصول جدید خود یعنی گوشی هوشمند Redmi K70E را معرفی کرد. جزئیات این مدل در طی سخنرانی توسط لو ویبینگ به عنوان مدیرعامل گروه شیائومی چین و مدیرعامل ردمی به اشتراک گذاشته شد.

Redmi K70E اولین گوشی هوشمند پرچمدار جهان خواهد بود که هم سیستم عامل اختصاصی HyperOS و هم پلتفرم سخت افزار مدیاتک Dimensity را دریافت می‌کند. این گوشی مبتنی بر چیپست بسیار توانمند دیمنسیتی 8300 اولترا بوده که توانسته 1.52 میلیون امتیاز را در بنچمارک AnTuTu بدست آورد. چنین امتیازی فوق العاده عالی بوده و کمتر چیپ‌های هم رده این پردازنده توانسته به چنین موفقیتی دست یابد.

اولین گوشی با پردازنده دیمنسیتی 8300 اولترا مشخص شد

 

با این حساب دارندگان گوشی Redmi K70e می‌توانند تجربه کاربری لذت بخش و سریعی داشته باشند. البته رونمایی کامل این گوشی صورت نگرفت و باید تا پایان ماه نوامبر منتظر ماند تا برند ردمی سری گوشی Redmi K70 را با چیپست و سخت افزار قدرتمند معرفی کند. ردمی همیشه در پایان سال نسل جدیدی از خانواده ردمی K را معرفی کرده تا دست کمی از رقبا نداشته و محصولات جدید و بروزرسانی شده از نظر طراحی و سخت افزار ارائه دهد.

اطلاعات محدود است و تاکنون تصاویر این مدل‌ها نیز آشکار شد. تنها باید به انتظار ادامه داد تا مشخص شود این سری چه چیزی در دست دارند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا