گوشی موبایل

Samsung Galaxy S23 FE به اندروید 14 و One UI 6 آپدیت شد

سامسونگ دریچه‌هایی را برای به‌روزرسانی One UI 6 باز کرده است . پس از انتشار نرم افزار پایدار اندروید 14 در Galaxy Z Fold 5 و Galaxy Z Flip 5 تنها چند ساعت پیش، این شرکت اکنون آن را برای Galaxy S23 FE منتشر کرده است.

به گفته SamMobile ، One UI 6 برای نسخه Exynos 2200 Galaxy S23 FE در چندین کشور عرضه شده است. به‌روزرسانی نسخه اسنپدراگون این گوشی، نسخه موجود در ایالات متحده، به زودی منتشر خواهد شد. Galaxy S23 FE باید همان مجموعه ویژگی های One UI 6 را به عنوان سری اصلی Galaxy S23 که چند هفته پیش نسخه پایدار اندروید 14 را دریافت کرد، دریافت کند. می‌توانید بررسی کامل One UI 6 ما را در اینجا بخوانید تا درباره نحوه عملکرد ویژگی‌های آن و همه چیزهای جدید در نرم‌افزار بیشتر بدانید.

چگونه Galaxy S23 FE خود را به One UI 6 به روز کنید

برای به‌روزرسانی Samsung Galaxy S23 FE به One UI 6، این مراحل را دنبال کنید: اطمینان حاصل کنید که بیش از 50٪ شارژ باتری دارید تا از وقفه در روند به روز رسانی جلوگیری کنید. برای دانلود این به‌روزرسانی بزرگ، مطمئن شوید که اتصال Wi-Fi یا تلفن همراه پایداری دارید.

برای بررسی وجود به روز رسانی ، به تنظیمات > به روز رسانی نرم افزار > دانلود و نصب کنید . سامسونگ به‌روزرسانی را به صورت مرحله‌ای عرضه می‌کند. اگر فوراً در دسترس شما نیست، چند روز دیگر دوباره بررسی کنید.

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا