گوشی موبایل

این گوشی جدید و قدرتمند سامسونگ به زودی راهی بازار می شود

سامسونگ هر سال چندین مدل گوشی میان رده را معرفی و عرضه می‌کند. در این بین بزودی باید شاهد معرفی گلکسی M55 میان رده باشیم که اکنون برخی اطلاعات آن فاش شده است.

در حالی که گلکسی M44 5G به‌طور شگفت‌انگیزی از یک تراشه قدیمی‌تر اسنپدراگون رده بالا سال 2021 بهره می‌برد، گلکسی M55 5G معرفی‌نشده از راه‌حل میان‌رده کوالکام که سال گذشته منتشر شد، استفاده می‌کند. Galaxy M55 در معیار عملکرد آنلاین Geekbench 4 با شماره مدل SM-M556B رویت شده است. این لیست می‌گوید که این گوشی دارای یک مادربرد “taro” است، این یعنی به چیپ اسنپدراگون 7 نسل 1 مجهز خواهد شد.

جالب اینجاست که سامسونگ قبلا هرگز از تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 استفاده نکرد. گلکسی M55 ممکن است اولین مدل این برند با چنین پردازنده کوالکام باشد.  از آنجایی که گلکسی M54 ماه مارس عرضه شد، از تراشه میان‌رده اگزینوس 1380 بهره می‌برد، جهش به اسنپدراگون 7 نسل 1 برای گلکسی M55 مزایایی را به همراه خواهد داشت.

گوشی Galaxy M55 با پردازنده قوی از راه می رسد

 

اسنپدراگون 7 نسل 1 یک چیپ 4 نانومتری به جای 5 نانومتری است و به طور کلی آمار بنچمارک، امتیاز بالاتری در بخش CPU، GPU و عمر باتری نشان می‌دهد. اسنپدراگون 7 نسل 1 دارای هشت هسته با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 644 است. مشخصات اضافی فاش شده توسط این بنچمارک شامل 8 گیگابایت رم و اندروید 14 شده که به این معنی است گلکسی M55 دارای رابط کاربری One UI 6 خواهد بود.

جزئیات دیگری در مورد گلکسی M55 وجود ندارد، اما اگر سامسونگ یک برنامه 12 ماهه عرضه را دنبال کند، مدل آینده را در مارس 2024 معرفی و در آوریل عرضه خواهد کرد.  اگر گلکسی M44 با تراشه اسنپدراگون 888 به بازارهای بیشتری عرضه شود، گلکسی M55 چندان وضعیت جالبی نخواهد داشت زیرا مدل M44 با چیپ قدرتمندتری همراه است.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص این برند کره‌ای چه محصولی را در آینده نزدیک معرفی خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا