گوشی موبایل

تصاویر اولیه گوشی موبایل Google Pixel 8a فاش شد

Pixel 8a برای اولین بار در ماه سپتامبر و قبل از معرفی پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو به نمایش درآمد . تصاویر دستی یک طراحی سخت افزاری جدید و همچنین صفحه نمایش با گوشه های بسیار گرد را نشان می دادند. رندرهای بیشتر مبتنی بر CAD صفحه نمایش 6.1 اینچی را نشان دادند .

اکنون، SmartPrix تصاویر پس زمینه ادعایی را برای Pixel 8a به اشتراک می‌گذارد که طرح‌های سنگ/جواهر را از بقیه سری‌های Pixel 8 دنبال می‌کنند. مجموعه «معدنی‌ها» در حال حاضر شامل چند تغییر رنگ برای مطابقت با رنگ‌های سری Pixel 8 است، و افزوده‌های جدید برای Pixel 8a نشان می‌دهد که ممکن است چند گزینه دیگر وجود داشته باشد.

Google Pixel 8a

“تیتانیت” سبز زمردی پر جنب و جوش است در حالی که “باریت” رنگ آبی روشن دارد. گزینه آبی به وضوح به Pixel 8a آبی رنگی که چند ماه پیش شاهد افشای آن بودیم، هدایت می‌شود و نام رمز «Sky» را دارد. با این حال، آن رنگ آبی در پیکسل 8 پرو، “Bay” نامیده می شود. در همین حال، گزینه سبز با نام رمز “زمرد” است.

در همین حال، “هماتیت” یک گزینه رنگ سیاه است که احتمالاً برای نوع رنگ Obsidian انتخاب شده است. و در نهایت، یک گزینه “چینی” نیز وجود دارد که نام معدنی خاصی ضمیمه نشده است. همچنین اشاره شده است که اضافه شدن جدیدی به مجموعه «موتیف» آنتی کالیوی ممکن است در راه باشد.

در مورد زمانی که Pixel 8a می‌تواند وارد بازار شود، محتمل‌ترین زمان آن اواخر بهار است، احتمالاً در حدود ماه می. اما ما باید منتظر بمانیم و ببینیم، زیرا ما در حال انتشار اطلاعات بسیار جلوتر از انتظارات هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا