گوشی موبایل

تصاویری از صفحه نمایش Samsung Galaxy S24 Ultra فاش شد

ما فقط چند ماه تا معرفی سری گلکسی اس 24 فاصله داریم و بسیار هیجان زده هستیم که ببینیم سامسونگ این بار چه تغییراتی خواهد کرد. قبلاً رندرهای لو رفته از گلکسی اس 24، گلکسی اس 24 پلاس و گلکسی اس 24 اولترا را دیده بودیم. اکنون، تصاویر زنده از گلکسی اس 24 اولترا به بیرون درز کرده است که یک گوشی با صفحه نمایش نسبتا مسطح را نشان می دهد.

دیوید مارتین، کاربر X (پلتفرم که قبلاً توییتر نامیده می شد) تصاویر زنده ادعایی از Galaxy S24 Ultra را منتشر کرد. فاش کننده برجسته سامسونگ Ice Universe وزن خود را در پشت این عکس ها اضافه کرد و اشاره کرد که آنها مربوط به دستگاه واقعی هستند (اگرچه ما همچنان به شک و تردید می پردازیم زیرا آنها هنوز هم در پایان روز به عنوان تصاویر لو رفته در نظر گرفته می شوند).

تصاویر زنده ادعا شده در بالا با رندرهای لو رفته از OnLeaks مطابقت دارند، اگرچه اگر فکر می‌کنید دستگاه شبیه Galaxy S23 Ultra یا حتی Galaxy S22 Ultra است، شما را سرزنش نمی‌کنیم.

مهم ترین تغییری که می توانید در تصاویر زنده ادعا شده مشاهده کنید این است که صفحه نمایش تقریبا صاف است. پنل شیشه ای دارای یک انحنای بسیار ظریف در لبه های جانبی است (احتمالاً از شیشه منحنی 2.5 بعدی)، اما دیگر به اندازه دستگاه های قبلی Ultra منحنی چشمگیر نیست.

همچنین شاهد قاب کناری جعبه‌ای در گلکسی اس 24 اولترا هستیم. Ultraهای قبلی نیز دارای قاب‌های جعبه‌ای بودند، اما به نظر می‌رسد S24 Ultra در لبه‌های تیز دو برابر می‌شود و تقریباً به نظر می‌رسد که شیشه‌ی پشتی در قاب محافظ قرار گرفته است.

تصاویر زنده فاش شده همچنین نشان می دهد قلم S به طور قابل توجهی از قاب گوشی بیرون زده است. ارتفاع بیرون زدگی احتمالاً به این دلیل است که این یک واحد پیش تولید است و ما احتمالاً شاهد پایان بهتری در واحدهای خرده فروشی نهایی خواهیم بود.

توجه داشته باشید که این تصاویر لو رفته فقط همین هستند. احتمال زیادی وجود دارد که اینها اشتباه، جعلی باشند یا یکی از بسیاری از واحدهای CMF و نمونه اولیه طراحی باشند که هرگز نور روز را نمی بینند. بنابراین، نشت را با کمی نمک سالم بردارید. با این حال، با آنچه که در مورد دستگاه شنیده‌ایم مطابقت دارد و احتمالاً بهترین نگاه ما به آن تاکنون بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا