گوشی موبایل

بزرگترین تبلت آیپد پرو اپل به زودی راهی بازار می شود

همه راهنمایی‌کنندگان هر بار که در «X»، «Weibo» یا هر پلتفرمی که استفاده می‌کنند، درست نمی‌گویند. ماجین بو، مشاور اطلاعاتی را در نظر بگیرید، که نکات و نکات درز او را هر از چند گاهی با هم مرور کرده ایم.

چند روز پیش او توییتی (از طریق AppleInsider ) منتشر کرد که حاوی اطلاعاتی در مورد خط تولید آیپد پرو آینده بود که به گفته خودش درباره آن به او گفته شده بود.

این توییت می گوید که ما می توانیم سه مدل آیپد پرو را در سال آینده ببینیم که دو مدل از آنها مجهز به پنل های OLED هستند. مدل های 11 اینچی و 12.9 اینچی اولین آیپدهایی خواهند بود که دارای صفحه نمایش OLED هستند.

این بخش از نکته درست به نظر می رسد زیرا شایعه ای است که مدتی است مطرح شده است. اما Majin Bu می‌گوید که به او در مورد مدل سومی نیز گفته شده است که دارای صفحه نمایش 14.1 اینچی مینی LED است.

صفحه نمایش mini-LED iPad Pro بسیاری از همان ویژگی هایی را ارائه می دهد که صفحه نمایش OLED iPad Pro انجام می دهد

نور پس‌زمینه مینی ال‌ای‌دی به صفحه‌نمایش اجازه می‌دهد تا جایی که ممکن است بدون هزینه به OLED نزدیک شود. با mini-LED، صفحه نمایش روشن تر است و نسبت کنتراست می تواند به 1,000,000:1 برسد.

این صفحه نمایش ها همچنین سیاهی عمیق تری را نشان می دهند و مانند OLED خطر سوختن صفحه نمایش وجود ندارد. آیپد پرو 12.9 اینچی کنونی دارای صفحه نمایش مینی ال ای دی است.

تبلت آیپد پرو اپل

از سوی دیگر، ممکن است اطلاعاتی درباره امکان سومین آیپد پرو با صفحه نمایش 14.1 اینچی میکرو ال‌ای‌دی چندان دور نباشد. در سال 2022، به گفته راس یانگ، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت مشاوران زنجیره تامین نمایشگر (DSCC)، اپل در حال کار بر روی یک مدل آیپد پرو 14.1 اینچی برای سال 2023 بود، اگرچه امسال هیچ مدل جدید آی‌پد وجود نداشته است. تبلت می توانست به راحتی به سال 2024 برگردد.

هر سه مدل جدید آیپد پرو برای سال 2024 از پردازنده جدید قدرتمند و کم مصرف M3 بهره می برند.

ماجین بو همچنین در توییت خود گفته است که هر سه مدل آیپد پرو از تراشه قدرتمند و جدید M3 با رم 8 گیگابایتی بهره خواهند برد. این نمایشگرها هر کدام تا 3000 نیت روشنایی را ارائه می دهند و تبلت ها از یک مداد اپل جدید با نوک های مغناطیسی قابل تعویض (برای طراحی، طراحی فنی و نقاشی) پشتیبانی می کنند.

او همچنین انتظار دارد که اپل یک کیبورد جادویی آلومینیومی جدید برای تبلت های برتر با دو پورت USB-C معرفی کند و به نوعی از MagSafe برای اتصال به تبلت ها به جای استفاده از رابط هوشمند استفاده شود

علاوه بر این، یک جزیره دینامیک «فقط نرم افزار» در تبلت های جدید iPad Pro (2024) وجود خواهد داشت. مورد دوم برای مخفی کردن دوربین عمق واقعی در iPad Pro مانند آیفون مورد نیاز نیست.

در توییت خود، خبرساز از قبل ردیابی های خود را با این جمله پوشش داده است: “من از منبع مطمئن نیستم، بنابراین نمی توانم این اطلاعات را خیلی جدی بگیرم، اما فکر می کنم به هر حال گزارش آن مشکلی ندارد.” در حال حاضر جزیره پویا را فقط می توان در آیفون 15 , آیفون 15 پلاس , آیفون 15 پرو , آیفون 15 پرو مکس , آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس پیدا کرد .

امسال اولین بار در تاریخ آی‌پد است که اپل نسخه‌های جدید یا به‌روزرسانی‌شده تبلت‌ها را معرفی نمی‌کند، به این معنی که باید انتظار داشته باشیم که اپل زمان از دست رفته را در سال آینده جبران کند.

به گفته مینگ چی کو، تحلیلگر TF International، آیپد پرو در اواخر سه ماهه اول یا در سه ماهه دوم سال 2024 تولید انبوه را آغاز خواهد کرد . Majin Bu می گوید انتظار می رود در هر سه مدل iPad Pro (2024) حاشیه های نازک تری وجود داشته باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا