گوشی موبایل

Galaxy S21 سامسونگ نیز به اندرید 14 آپدیت شد

یکی از محبوب ترین پرچمداران سامسونگ ، گلکسی اس 21، درمان اندروید 14 را دریافت می کند . پس از اینکه برادران کوچکترش در اوایل این هفته این به روز رسانی را دریافت کردند، گلکسی اس 21 به همراه دوقلوهایش، گلکسی اس 21 پلاس و اس 21 اولترا، اکنون واجد شرایط دومین به روزرسانی اصلی سیستم عامل اندروید خود هستند. در حال حاضر، سامسونگ به‌روزرسانی پایدار اندروید 14 One UI 6 را برای نسخه جهانی سری گلکسی S21

عرضه می‌کند . طبق گزارش SamMobile ، نسخه میان‌افزار G99xBXXU9FWK2 اکنون به چندین کشور اروپایی راه پیدا کرده است، اما می‌توانیم با خیال راحت فرض کنیم که در هفته‌های آینده در دسترس بودن به‌روزرسانی به مناطق بیشتری گسترش خواهد یافت.

این به روز رسانی حدود 2.3 گیگابایت وزن دارد و طبق تغییرات رسمی شامل وصله امنیتی نوامبر 2023 است. اگر در اروپا کارمند HQ هستید و گوشی سری Galaxy S21 دارید ، ضرری ندارد که با رفتن به تنظیمات / به‌روزرسانی نرم‌افزار، به‌روزرسانی را بررسی کنید .

سری گلکسی S21 اولین بار در اوایل سال 2021 بود، بنابراین با اندروید 11 عرضه شد. این به این معنی است که این سومین آپدیت اصلی سیستم عامل گوشی خواهد بود، بنابراین به احتمال زیاد اندروید 15 آخرین آن خواهد بود.

البته همه گوشی‌های سری گلکسی اس 21 تا چند سال دیگر به‌روزرسانی‌های امنیتی را دریافت خواهند کرد، اما اگر می‌خواهید با سیستم‌عامل اندروید گوگل به‌روز باشید، اکیداً توصیه می‌کنیم که در سال 2024 به یک گوشی جدیدتر ارتقا دهید .

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا