گوشی موبایل

این گوشی موبایل ارزان ترین گوشی با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است

برای همه شما که از گوشی‌های برندهای بزرگ خسته شده‌اید و هوس پرندگان عجیب و غریب می‌کنید، راهنمای نهایی ما را برای بهترین گوشی‌های هوشمند چینی که در سال 2024 عرضه می‌شوند، بررسی کنید .

یکی از این دستگاه‌ها Redmi K70 Pro، بخشی از خط Redmi K70 است (که قرار است با نام سری Poco F6 در سطح جهانی عرضه شود). این مقاله همه چیز در مورد آن است!

اکنون، یک نشت گسترده گالری در آستانه رونمایی داخلی آن در 29 نوامبر وجود دارد. تصاویر، Redmi K70 Pro را در سیاه و سفید نشان می دهند: براق! این تصاویر توسط حساب رسمی Redmi در Weibo منتشر شده است .

بدون بحث بیشتر، در اینجا نسخه سفید Redmi K70 Pro آمده است:

همانطور که مشاهده می شود، تنظیمات دوربین پشتی شامل سه دوربین و یک فلاش برای طراحی چهار سوراخ است! یکی از دوربین های سه گانه دارای سنسور 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال است. زوم اپتیکال 2 برابری نیز وجود دارد.

منبع ادعا می‌کند که کاربران از تجربه قدرت چیپست Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 خوشحال خواهند شد . همچنین انتظار می‌رود این گوشی (با نمایشگر 6.67 اینچی) دارای 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بزرگ باشد. اگر قبلاً به این موضوع علاقه مند شده اید، خود را آماده کنید تا با برچسب قیمت شایعه غافلگیر شوید: تقریباً 545 دلار.

البته این قیمت برای بازار چین است، بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم Redmi K70 Pro هنگام عرضه در غرب چه قیمتی خواهد داشت. در مورد “اولین”، انتظار می رود که Redmi K70 Pro در تاریخ 29 نوامبر در چین رونمایی شود. احتمالاً در اوایل سال 2024، احتمالاً در اوایل سال 2024 معرفی جهانی خواهد شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا