گوشی موبایل

اولین تصاویر رسمی از گوشی موبایل OnePlus 12 منتشر شد

OnePlus رسماً طراحی OnePlus 12 را پیش از عرضه این گوشی در 4 دسامبر در چین معرفی کرد. این دستگاه شباهت زیادی به مدل قبلی خود دارد و یک جزیره دوربین دایره ای عظیم بر پشت گوشی غالب است. با این حال، OnePlus یک تغییر برجسته ایجاد کرده است.

Alert Slider در OnePlus 12 اکنون به جای سمت راست در سمت چپ گوشی قرار می گیرد. OnePlus می‌گوید این تغییر به شرکت اجازه می‌دهد تا یک آنتن یکپارچه جدید را برای ارائه عملکرد بازی‌های پیشرفته در خود جای دهد.

بر اساس آزمایشات داخلی، مشخص شده است که موقعیت بهینه آنتن های بازی، زمانی که گوشی در جهت افقی نگه داشته می شود، بین انگشتان اشاره کاربر است. با این حال، فضا در حال حاضر توسط Alert Slider در OnePlus 11 اشغال شده است. با جابجایی Alert Slider در سمت مخالف گوشی، می توان آنتن های بازی بهتری را در OnePlus 12 مستقر کرد.

این شرکت ادامه می‌دهد که از فناوری آنتن کامل باند فوق‌العاده فشرده و فناوری ادغام آنتن Alert Slider اولین صنعت برای به حداقل رساندن فضای اشغال شده توسط Alert Slider استفاده می‌کند.

OnePlus در یادداشت مطبوعاتی خود ادعا می کند: طبق داده های آزمایش آزمایشگاهی OnePlus، سیگنال آنتن بازی را می توان 3dB بهبود داد و تاخیر بازی را 15٪ کاهش داد.

OnePlus همچنین تمام انواع رنگ‌های OnePlus 12 را معرفی کرده است. این شرکت در Weibo گفت که این گوشی در رنگ‌های سبز کم رنگ، مشکی راک و سفید (ترجمه ماشینی) در دسترس خواهد بود. تصاویر OnePlus 12 منتشر شده توسط این شرکت هر سه رنگ را نشان می دهند. OnePlus رسماً سایه سبز را “Flowy Emerald” می نامد. جنس آن شیشه است و رنگ های گوشی از طبیعت الهام گرفته شده است.

OnePlus همچنین تأیید می کند که OnePlus 12 دارای یک دوربین پریسکوپ 3 برابر است که توسط “دوربین نسل چهارم هاسلبلاد برای موبایل” پشتیبانی می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا