گوشی موبایل

وقتی نام گوگل در میان پرفروش ترین گوشی های جهان نباشد!

بله، گوشی های موبایل پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو و ​​بقیه عالی هستند، اما وقتی صحبت از فروش به میان می‌آید، مشخص می‌شود که مردم بیشتر علاقه‌مند به بحث در مورد جدیدترین و بهترین‌های گوگل هستند، نه در واقع خرید آن.

به همین دلیل است که لیست پنج سازنده گوشی که سریع‌ ترین رکورد فروش 200 میلیونی را کسب کرده‌اند به شرح زیر است:

  1. Apple
  2. Samsung
  3. Huawei
  4. Vivo
  5. Realme

اینها برندهایی هستند که در کمترین زمان 200 میلیون و یا خیلی بیشتر فروش داشته اند!

Realme این سازنده چینی که حدود پنج سال از تاسیس آن می گذرد، متعلق به غول سخت افزاری مصرف کننده چینی BBK Electronics است که برندهای Oppo و Vivo را نیز در اختیار دارد .

داده‌های شرکت تحلیل بازار Counterpoint Research نشان می‌دهد که تنها چهار شرکت (ویوو، هواوی، سامسونگ و اپل) زمان کمتری را برای ارسال همان تعداد واحد صرف کرده‌اند. در مجموع (و بدون در نظر گرفتن زمان)، تنها 14 شرکت در سراسر جهان تا به امروز بیش از 200 میلیون گوشی را ارسال کرده اند.

Xu Qi، مدیر ارشد بازاریابی Realme می گوید: «ما زمانی به وجود آمدیم که بیش از 700 برند گوشی هوشمند در جهان وجود داشت. ما بسیار مفتخریم که در پنج سال گذشته توانسته ایم در بین 10 برند برتر دنیا قرار بگیریم. Xu گفت که Realme با عرضه آتی خود، Realme GT 5 Pro

، آماده است تا با گوشی های پریمیوم روبرو شود، که جزو اولین گوشی هایی خواهد بود که دارای آخرین تراشه رده بالای کوالکام یعنی Snapdragon 8 Gen 3 و LYT-T808 سونی “پشتیبانی OIS می شود”.

سنسور دوربین از دیگر مشخصات شایعه شده می توان به صفحه نمایش بزرگ 6.78 اینچی OLED با وضوح 1.5K و نرخ رفرش 144 هرتز اشاره کرد. طبق شایعات، Realme GT5 Pro با 16 گیگابایت رم همراه خواهد بود. همچنین، این گوشی هوشمند دارای یک باتری بزرگ 5400 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 100 وات و شارژ بی سیم 50 واتی خواهد بود. هنوز اطلاعاتی در مورد در دسترس بودن این گوشی در خارج از چین منتشر نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا