گوشی موبایل

Redmi K70E در سطح بین المللی به نام Poco X6 Pro تغییر نام خواهد داد

همانطور که قبلاً می دانید، Redmi زیر نام تجاری شیائومی در حال آماده شدن برای رونمایی از سه دستگاه جدید پیشرفته برای بازار چین در 29 نوامبر است – K70، K70 Pro و K70E . این برند در چند روز گذشته به طرق مختلف آنها را در Weibo اذیت کرده است ، و شاید این اشتهای شما را برای یک مورد تحریک کرده باشد؟ بگو، K70E؟

خب، ما در این مورد خبرهای خوبی داریم. به نظر می رسد که این دستگاه در مقطعی در آینده در سطح بین المللی با نام Poco X6 Pro به فروش خواهد رسید. این از طریق یک گواهینامه NBTC در تایلند فاش شده است که شماره مدل 2311DRK48G را با نام Poco X6 Pro متصل می کند.

نسخه هندی 2311DRK48I نیز برای فروش در کشور توسط BIS تایید شده است، به طوری که عرضه آینده در شبه قاره را تایید می کند. اکنون، آخرین قطعه پازل این است: شماره مدل Redmi K70E 2311DRK48C است. شیائومی و زیرمجموعه های مختلف آن همیشه از پسوند “G” در شماره مدل ها برای نمایش دستگاه های عرضه شده در سطح جهانی استفاده می کنند، در حالی که “I” برای هند و “C” برای چین است.

بنابراین آن را حل و فصل می کند. در آینده، Poco X6 Pro به صحنه جهانی خواهد آمد و باید دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED با وضوح “1.5K” و نرخ تجدید 120 هرتز، Dimensity 8300-Ultra SoC تا 16 گیگابایت باشد. رم، تا 1 ترابایت فضای ذخیره سازی و باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 90 واتی. سری X قبلاً چنین هیولایی را ندیده بود و دیدن قیمت آن جالب خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا