گوشی موبایل

آیا فعال کردن گزینه Developer Options اندروید بی خطر است؟

اکثر مردم هیچ دلیلی برای فعال کردن گزینه‌های توسعه‌دهنده ندارند، اما زمانی فرا می‌رسد که برخی از ما خود را در آن جهت تحت فشار قرار می‌دهیم. اندروید به صورت پیش فرض گزینه های توسعه دهنده را پنهان می کند. این سؤال پیش می‌آید: آیا روشن کردن آنها اشکالی دارد؟

گزینه Developer Options اندروید چیست؟

گزینه‌های برنامه‌نویس تنظیماتی هستند که عمدتاً مورد توجه توسعه‌دهندگان برنامه اندروید هستند. این شامل ویژگی هایی مانند روشن نگه داشتن صفحه نمایش تلفن به طور نامحدود در زمانی که دستگاه به برق متصل است، می شود تا بتوانید عملکرد یک برنامه را در مدت زمان طولانی نظارت کنید.

یکی از رایج‌ترین دلایلی که مردم به دنبال گزینه‌های توسعه‌دهنده هستند، فعال کردن اشکال زدایی USB است که برای نصب برنامه‌های اندروید از رایانه شخصی یا فلش کردن یک رام سفارشی ضروری است. می‌توانید با بررسی بهترین گزینه‌های توسعه‌دهنده اندروید که ارزش تغییر دادن دارند، نحوه فعال کردن گزینه‌های برنامه‌نویس را بیاموزید .

Developer Options

خطرات فعال کردن گزینه های توسعه دهنده چیست؟

دلیلی وجود دارد که گزینه‌های توسعه‌دهنده به عنوان یک ویژگی مخفی کنار گذاشته می‌شوند. پس از فعال شدن، این ویژگی‌ها باعث ایجاد رفتارهایی می‌شوند که ممکن است مشکل به نظر برسند یا حتی از توانایی شما در استفاده عادی از تلفن جلوگیری کنند.

می توانید تلفن خود را طوری تنظیم کنید که به طور همزمان به LTE و Wi-Fi متصل بماند. این منجر به افزایش مصرف باتری می شود و شما را متعجب می کند که چرا گوشی شما آنقدر که انتظار داشتید دوام نمی آورد.می‌توانید سرعت انیمیشن برنامه‌ها را تغییر دهید، دستگاهی را بسیار کند به نظر بیاورید یا انگار اصلاً انیمیشن‌ها را نمایش نمی‌دهد.

در اینجا چند راه وجود دارد که ممکن است مشکلات پیش بیاید:

  • ممکن است تنظیمات صوتی را تغییر دهید که باعث می شود صدا لکنت، خیلی نرم یا خیلی بلند باشد.
  • ممکن است کدک های لازم برای پخش ویدیو در برنامه های مختلف را غیرفعال کنید.
  • اینها برخی از تنظیماتی است که ممکن است فراموش کنید با گذشت زمان تغییر داده اید. و آن‌ها از آن دسته‌هایی هستند که ممکن است یک دوست یا یک تعمیرگاه فکرش را نکند تا بررسی کند که آیا ظاهراً به نظر می‌رسد که تلفن شما به طور قانونی خراب کار می‌کند یا خیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا