گوشی موبایلهوش مصنوعی
موضوعات داغ

گوشی های موبایل سامسونگ به کمک هوش مصنوعی تماس های تلفنی را ترجمه می کنند

این شرکت برنامه هایی را تأیید کرده است که به تلفن های گلکسی توانایی ترجمه تماس های تلفنی در حین مکالمه با استفاده از هوش مصنوعی را تایید کرده اس

سامسونگ در حال آماده سازی یک حرکت بزرگ هوش مصنوعی قبل از عرضه گلکسی اس 24 است و در یک پست وبلاگ جدید، این شرکت برنامه هایی را تأیید کرده است که به تلفن های گلکسی توانایی ترجمه تماس های تلفنی در حین مکالمه با استفاده از هوش مصنوعی را می دهد.

سامسونگ می‌گوید که در اوایل سال آینده، Galaxy AI ویژگی‌های جدیدی را برای گوشی‌های هوشمند این شرکت به ارمغان خواهد آورد. سامسونگ جزئیات بیشتری درباره ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی ارائه نکرده است، اما این شرکت  «Gauss» را به عنوان یک هوش مصنوعی مولد معرفی کرد که قادر به تولید متن و تصویر با ابزارهایی برای ویرایش، ایجاد پیام‌ها، تصحیح دستور زبان و امکاناتی بیشتر است.

با این حال، یکی از موارد استفاده خاص که سامسونگ فاش می‌کند، «تماس ترجمه زنده AI» است. سامسونگ توضیح می‌دهد که نباید با قابلیت ترجمه زنده اندروید اشتباه گرفته شود، این ویژگی «Galaxy AI» به کاربران این امکان را می‌دهد که تماس‌های تلفنی را بلادرنگ با ترجمه متنی و صوتی ترجمه کنند. سامسونگ ادعا می کند همه چیز روی دستگاه اتفاق می افتد. همچنین ذکر شده است که این ویژگی مستقیماً در برنامه تلفن سامسونگ قرار خواهد گرفت.

گوشی های موبایل سامسونگ به زودی با هوش مصنوعی تماس های تلفنی را ترجمه می کنند

سامسونگ توضیح می دهد:

AI Live Translate Call به زودی به کاربرانی که جدیدترین تلفن هوشمند Galaxy AI را دارند، هر زمان که به آن نیاز داشته باشند، یک مترجم شخصی ارائه می دهد. از آنجا که در این ویژگی تماس بومی ادغام شده است، دردسر استفاده از برنامه های شخص ثالث برطرف شده است.

ترجمه‌های صوتی و متنی به‌طور هم‌زمان در حین صحبت ظاهر می‌شوند و تماس با فردی که به زبان دیگری صحبت می‌کند به سادگی روشن کردن زیرنویس‌هایی است موقع دیدن فیلم ها از آن استفاده می کنید. از آنجایی که گلکسی هوش مصنوعی روی دستگاه است، می‌توانید اطمینان داشته باشید که صرف نظر از سناریو، مکالمات خصوصی هرگز از تلفن شما خارج نمی‌شوند.

این ویژگی احتمالاً با سری گلکسی اس 24 که طبق گزارش‌ها به شدت بر ویژگی‌های هوش مصنوعی تکیه دارد، اولین خود را خواهد داشت. انتظار می رود سامسونگ پرچمداران جدید خود را در ژانویه 2024 معرفی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا