گوشی موبایل

غول آینده شیائومی با حسگر اثرانگشت فوق سریع همراه است

طبق گزارش‌ها، شیائومی در حال کار بر روی گوشی هوشمند Xiaomi 14 Ultra است که پیشتر گواهی EEC و IMEI را دریافت کرده و بخشی از گزارش‌های متعدد بوده است.

اخیرا فاش شده است که این گوشی هوشمند می‌تواند در سه ماهه دوم سال آینده عرضه شود. یک گزارش همچنین نشان داد که این گوشی می‌تواند توسط یک باتری 5500 میلی آمپر اعتی پشتیبانی شود.

به‌تازگی گزارش جدیدی منتشر شده که اطلاعاتی تازه از شیائومی 14 اولترا منتشر شد. یک منبع آگاه معتبر به نام DCS اخیراً در Weibo نوشت که Xiaomi 14 Ultra در حال آزمایش یک اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک است. افشاگر همچنین افزود که ممکن است همراه با گوشی باشد یا نباشد. سنسورهای اثر انگشت اولتراسونیک معمولاً در گوشی‌های هوشمند سطح پرچمدار دیده می‌شوند، حتی زمانی که انگشتان شما خیس یا روغنی هستند نیز می‌توانند کار کنند. ایمن‌تر و سریع‌تر از سنسورهای دیگر است.

 

غول آینده شیائومی با حسگر اثرانگشت سریع‌تر همراه است

شیائومی 14 اولترا با چهار دوربین 50 مگاپیکسلی در عقب عرضه می‌شود. همانند مدل‌های پرو و استاندارد سری شیائومی 14، مدل اولترا نیز با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 همراه خواهد بود. گذشته از آن باید به سیستم عامل اندروید 14 مبتنی بر HyperOS هم اشاره کنیم. شیائومی پیشتر سری شیائومی 14 را در دو مدل استاندارد و پرو معرفی کرد.

هر دو دارای طراحی یکسان بوده و مشخصات کلیدی پرچمدار برای آنها تدارک دیده شده است. همچنین می‌توان انتظار عملکرد بالایی هم داشت. برند مورد اشاره درصدد بوده محصولاتی باکیفیت را در سبد تولید خود قرار داده تا بتواند رضایت مخاطب را جلب کند. پیش بینی شده شیائومی 14 اولترا بهار 2024 معرفی و عرضه شود.

هرچند گفته شده مارس 2024 در چین معرفی و عرضه شده و مدتی بعد به بازار جهانی خواهد رسید. شیائومی همیشه محصولات خود را ابتدا در چین معرفی کرده و مدتی بعد در بازار جهانی عرضه می‌دارد. اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر اخبار موثقی باقی ماند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا