گوشی موبایل

لقب این گوشی موبایل پادشاه تاچ لمسی است!

OnePlus قبلاً از نظر لمسی با OnePlus 11 چیز خوبی داشت و برخی از بهترین های بازی را به رخ می کشید. با این حال، این شرکت به تازگی OnePlus 12 را معرفی کرده است و توانسته است با ارائه یک موتور لرزش قوی تر و جامع تر به نام Bionic Vibration Motor Turbo، که به عنوان “سقف موتور” نیز شناخته می شود، خود را یکی کند.

سقف موتور صدای بسیار بهتری دارد، اما به دلیل بسیار خوبی به آن لقب داده اند. این موتور جدید با تعداد زیادی از مشخصات «بهترین/جدیدترین/قوی ترین/بزرگترین در صنعت» ارائه می شود. برای شروع، دارای وسیع ترین پهنای باند، بزرگترین موتور ارتعاشی، سریع ترین سرعت استارت-استاپ و آخرین مدار مغناطیسی موتور است.

به خاطر داشته باشید، از آنجایی که OnePlus 12 تنها برای بازار چین عرضه شد، ممکن است ترجمه‌ای تقریبی از ارائه رسمی وجود داشته باشد، بنابراین ممکن است این نام احمقانه در واقعیت آنقدرها هم خنده‌دار به نظر نرسد و برخی از اطلاعات ممکن است به پایان نرسد. دقیقا همانطور که توضیح داده شد

موتور ویبره جدید در OnePlus 12

OnePlus 11 یکی از بهترین هاپتیک ها را برای زیبایی یک گوشی اندرویدی داشت ، اما هنوز هم احساس می کرد تا رسیدن به سطوحی که موتور TapTic اپل در آیفون ها به آن دست می یابد، راه زیادی در پیش دارد. با این حال، دیگر اینطور نیست، زیرا موتور ارتعاشی جدید داخل OnePlus 12 حتی سریعتر و دقیق تر است و از آنچه اپل در گوشی های خود ارائه می دهد، پیشی می گیرد!

به طور خاص، Bionic Vibration Motor Turbo دارای حجم لرزش و پهنای باند بالاتر و همچنین سرعت شروع و توقف سریعتر است. به نظر می رسد دلیل اصلی این سطح از عملکرد، مواد مغناطیسی جدید به نام N54 باشد، ارتقاء یافته از N52 که در داخل OnePlus 11 قرار دارد، در ترکیب با آخرین موتور CSA.

در اینجا نگاهی اجمالی به تمام حقایق عجیب در مورد Bionic Vibration Motor Turbo داریم:
موتور جدید نیز بزرگتر است و 602 میلی‌متر مربع اندازه‌گیری می‌کند، احتمالاً به همین دلیل است که OnePlus 12 بسیار ضخیم است، در واقع ضخیم‌ترین موتور در میان بقیه بازارهای پرچم‌دار با 9.15 میلی‌متر است. دلیل دیگر ممکن است باتری عظیم 5400 میلی آمپر ساعتی باشد. این اندازه امکان ادغام همه کاره با برنامه ها و بازی های مختلف را فراهم می کند. علاوه بر این، این قابلیت را دارد که جلوه‌های لرزش را در 72 دسته در محدوده وسیعی از 700+ عملکرد سیستم سفارشی کند

چگونه از هاپتیک های بهبود یافته OnePlus 12 سود می برید؟

اگر بخواهیم آن را در یک کلمه بیان کنیم، می‌گوییم «کنترل»! Bionic Vibration Motor Turbo دارای پتانسیل و توانایی بسیار زیادی است، به طوری که OnePlus توانسته است چندین ایستگاه از پیش تعیین شده برای کاربر ایجاد کند تا بتواند احساس خود را تنظیم کند و کنترل کند و ظاهراً انواع مختلف صفحه کلید واقعی را تقلید می کند. برخی از این موارد عبارتند از، و توجه داشته باشید که نام گذاری ممکن است با ترجمه خودکار اشتباه باشد: سوئیچ قرمز کریستالی سیاه، چای، سبز، نقره ای، قرمز بی صدا، سوئیچ زرد و غیره.

علاوه بر تجربه تایپ کردن، ظاهراً بازی نیز به شدت بهبود یافته است، با موتور این امکان را به شما می‌دهد که شتاب خودرو و سطوح ناهموار آن را حس کنید. اگر از بازی‌های تیراندازی اول شخص لذت می‌برید، از شنیدن این موضوع که هر اسلحه هنگام شلیک پس می‌زند، احساس متفاوتی دارد، خوشحال خواهید شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا