گوشی موبایل

اروپایی های این هفته منتظر Samsung Galaxy S23 FE باشند

سامسونگ فرانسه در اوایل این هفته تایید کرد که گلکسی اس 23 FE بالاخره از 8 دسامبر برای خرید در این کشور در دسترس خواهد بود. بدیهی است که این بدان معناست که سامسونگ این گوشی را در سایر کشورهای اروپایی نیز در این هفته عرضه خواهد کرد. نزدیک به دو ماه از عرضه Galaxy S23 FE در ایالات متحده می گذرد ، اما اگر صبورانه منتظر عرضه این گوشی در اروپا بوده اید، باید بدانید که این گوشی با چیپست متفاوتی عرضه می شود.

در حالی که مشتریان در ایالات متحده مدل مبتنی بر اسنپدراگون را دریافت کردند، طرفداران در اروپا احتمالاً نسخه مبتنی بر Exynos را دریافت خواهند کرد. این در کنار قیمت، تنها تفاوت بین دو نسخه Galaxy S23 FE است .

همانطور که احتمالاً بسیاری از شما تاکنون می‌دانید، نسخه آمریکایی Galaxy S23 FE به پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 مجهز شده است ، در حالی که انتظار می‌رود نسخه اروپایی با چیپست Exynos 2200 سامسونگ در داخل عرضه شود.

برای افرادی که با فناوری آشنا نیستند، این ممکن است معنایی نداشته باشد، اما کسانی که روی معیارها وسواس دارند احتمالاً بسیار ناامید خواهند شد. تا آنجا که قیمت پیش می رود، سامسونگ فرانسه چیزی در این مورد ذکر نکرده است، اما اگر این قیمت بیشتر از گلکسی S23 وانیلی باشد ، احتمالاً در بدو ورود از بین خواهد رفت.

Galaxy S23 FE با صفحه نمایش بزرگ 6.4 اینچی FHD+ AMOLED عرضه می شود، در حالی که Galaxy S23 دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی FHD+ AMOLED کمی کوچکتر است. گلکسی اس 23 FE دارای 8/128 یا 8/256 گیگابایت رم و تنظیمات دوربین سه گانه: 50 مگاپیکسل + 8 مگاپیکسل + 12 مگاپیکسل است.

همچنین، این گوشی از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند که به طور قابل توجهی بزرگتر از باتری 3900 گلکسی اس 23 معمولی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا