گوشی موبایل

میان رده های قدرتمند HTC سال 2024 از راه می رسند

شرکت HTC مدتها است که فعالیت خود را در صنعت گوشی هوشمند کاهش داده و چندان مدل خاصی به بازار عرضه نمی‌کند.  در واقع اچ‌تی‌سی کسب‌وکار گوشی‌های هوشمند خود را تعطیل نمی‌کند، در واقع آن‌ها قرار است از استراتژی جدیدی برای عرضه 1 تا 2 تلفن همراه در سال پیروی کنند.

در اظهارات اخیر، Huang Zhaoying، معاون ارشد کسب و کار و بازاریابی جهانی HTC، برنامه‌ها و چشم اندازهای این شرکت را در مورد آینده آن در بخش بسیار رقابتی تلفن همراه تشریح کرد. استراتژی اچ تی سی بر حفظ همکاری خود با کوالکام و استفاده از پردازنده های سری اسنپدراگون 7 در مدل‌های آینده متمرکز است. این تصمیم با هدف شرکت برای برآوردن نیازهای «مناسب‌تر» مشتریانش، به جای تغییر به سری‌های پیشرفته‌تر اسنپدراگون 8، مطابقت دارد.

این شرکت عملکرد اصلی تلفن‌های همراه را در اولویت قرار می‌دهد: ارتباطات. در حالی که طراحی و فناوری ممکن است تکامل یابد، HTC بر اهمیت پایدار ارتباطات تلفن همراه تاکید می‌کند و استراتژی‌های توسعه و انتشار محصول خود را هدایت می‌کند. هنوز مشخصات و تاریخ عرضه این مدل‌های 2024 مشخص نشده است.

 

میان رده های قدرتمند HTC سال 2024 از راه می رسند

 

عملکرد اخیر HTC در بازار، به ویژه فروش سری HTC U23، انتخاب‌های استراتژیک آن را تایید کرده است. طبق گفته Huang Zhaoying، سری U23، شامل مدل‌های U23 و U23 Pro، در مقایسه با HTC Desire 22 Pro قبلی، شاهد افزایش فروش قابل توجه حداقل 30 درصدی بوده است. این دستاورد با توجه به اینکه سری U23 تنها شش ماه بوده که هنوز در چرخه عمر محصول خود عرضه شده، قابل توجه است. تمرکز HTC بر بهبود ویژگی‌های گوشی، به‌ویژه ماژول‌های دوربین، واکنش مثبت بازار را به همراه داشته است.

فراتر از گوشی‌های هوشمند، اچ‌تی‌سی نیز فعالانه در حال توسعه اکوسیستم متاورس خود است. این شرکت همچنین با دولت شهر کائوسیونگ برای ایجاد یک کلان شهر مجازی همکاری کرده است. حال باید دید برنامه آینده دقیقا چیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا