گوشی موبایل

تصویری مقایسه ای از دو غول آینده اپل و سامسونگ

با پایان یافتن سال 2023، چشم انداز فناوری رو به اتمام است، اما پیش بینی‌ها برای سال آینده در حال شکل‌گیری است. سال آینده نوید موج جدیدی از گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، ساعت‌های هوشمند و موارد دیگر را می‌دهد و هیجان آن قابل لمس است. در عرصه رقابت‌های پرچم‌دار، دو غول جهانی، اپل و سامسونگ، قرار است بار دیگر با گوشی‌های موردانتظار آینده‌شان رودررو شوند.

آیفون 16 استاندارد و آیفون 16 پلاس باید ابعاد فعلی خود را حفظ کنند. این تغییر در مدل‌های Pro آشکار می‌شود، و اگر شایعات پابرجا باشند، این نسخه‌های Pro به‌طور بالقوه می‌توانند بزرگ‌ترین آیفون‌هایی باشند که تا به امروز دیده‌ایم. با نزدیک شدن به تاریخ عرضه گلکسی اس 24، رقیب اصلی آیفون 16، بررسی اینکه چگونه آنها از نظر ابعاد در کنار هم قرار می‌گیرند، جالب است.

یکی از هنرمندان تصمیم گرفت تصویر دیجیتالی از آیفون 16 و گلکسی اس 24 اولترا به تصویر بکشد تا مقایسه‌ای از این دو مدل گوشی پرچمدار و مورد انتظار آینده داشته باشیم.  بیایید به تصاویر بصری بپردازیم و مقایسه‌ای کنار هم در جدول زیر را بررسی کنیم و آیفون 16 پرو را در مقابل گلکسی اس 24 و آیفون 16 پرو مکس را در مقابل گلکسی اس 24 اولترا قرار دهیم.

 

تصویری مقایسه‌ای از دو غول آینده اپل و سامسونگ

 

با نگاهی به جدول، واضح است که انتظار می‌رود آیفون 16 پرو بزرگ‌تر و سنگین‌تر از گلکسی اس 24 باشد و وزن آن در حدود 194 گرم است. از سوی دیگر، گلکسی اس 24 نه تنها وزن سبک‌تری دارد، بلکه از ساختار کوچک‌تری نیز برخوردار است. با صحبت در مورد گلکسی اس 24، به نظر می‌رسد سامسونگ در مقایسه با نسل قبلی خود، گلکسی اس 23، سایز ثابت خود را حفظ کرده است. این واگرایی با مدل Ultra آشکار می‌شود.

اگرچه ممکن است کمی طولانی باشد که آن را یک تفاوت مهم بدانیم، اما گمان می‌رود پرچمدار آینده فقط 1 میلی‌متر عریض‌تر و 1 میلی‌متر کوتاه‌تر از نسل قبلی خود باشد. با این حال، هنگامی که آن را در برابر آیفون 16 پرو مکس قرار می‌دهید، گلکسی اس 24 اولترا عریض‌تر و با مشخصات کمی سنگین‌تر در 233 گرم است. هر دو پرچمدار تقریباً در یک ارتفاع قرار دارند و اختلاف آنها کمتر از 1 میلی‌متر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا