گوشی موبایل

با آپدیت iOS 17.2 دوربین آیفون 15 پرو بهبود پیدا می کند

قبل از پایان سال، اپل آپدیت iOS 17.2 را به مدل‌های واجد شرایط آیفون منتشر خواهد کرد. ما انتظار داریم که این بروزرسانی Journal را اضافه کند، برنامه‌ای که به کاربران آیفون اجازه می‌دهد تا یک مجله روزانه بر روی گوشی خود بنویسند.

اپل یک ویژگی، لیست پخش مشترک Apple Music را به دلیل نگرانی در مورد سوء استفاده و هرزنامه کاهش داده است. اپل از این ویژگی چشم پوشی نکرده است، اما در حال کار روی راهی برای محدود کردن تعداد درخواست‌های در انتظار کاربر است. نگرانی این بوده که اجازه دادن به کاربران آیفون برای داشتن لیست‌های پخش مشترک Apple Music به آنها نیاز دارد که یک سوئیچ تغییر دهید که به آنها اجازه می‌دهد تصمیم بگیرند چه کسی می‌تواند و چه کسی نمی‌تواند در لیست‌های پخش مشارکت داشته باشد.

فعال نبودن این سوئیچ می‌تواند به یک بازیگر بد با لینک به لیست پخش کاربر اجازه دهد آن را خراب کند. به‌روزرسانی iOS 17.2 همچنین به مدل‌های آیفون 13 و آیفون 14 اجازه می‌دهد تا با استاندارد شارژ بی‌سیم Qi2 سازگار باشند. Qi2 به صورت بی سیم با سرعت حداکثر 15 وات شارژ می‌شود. با این به‌روزرسانی، کاربران آیفون برای دریافت سرعت شارژ بی‌سیم 15 واتی، مجبور نیستند شارژرهای گران‌تر دارای گواهی MagSafe را خریداری کنند.

 

با آپدیت iOS 17.2 دوربین آیفون 15 پرو بهبود پیدا می کند

 

با توجه به یادداشت‌های منتشر شده برای iOS 17.2 توسعه‌دهندگان، کاربران آیفون 15 و آیفون 15 پرو مکس در هنگام عکس‌برداری از اشیاء دور کوچک در آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس، سرعت فوکوس دوربین تله‌فوتو را بهبود می‌بخشند. از آنجایی که دوربین می‌تواند سریع‌تر روی چنین اشیایی فوکوس کند، کیفیت عکس‌های تله‌فوتوی گرفته شده با مدل‌های جدید آیفون پرو باید بهبود یابد و گرفتن چنین عکس‌هایی آسان‌تر باشد.

آپدیت iOS 17.2 همچنین به آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس اجازه می‌دهد تا فیلم‌های فضایی بگیرند. این‌ها کلیپ‌های ویدیویی همه‌جانبه‌ای به صورت سه بعدی هستند و بیننده را در حالی که هدست ویژن پرو را به دست دارد، احساس می‌کند که در حال تجربه لحظه‌ای است. ما انتظار داریم ویژن پرو را مارس شاهد باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا