گوشی موبایل

گوشی موبایل اقتصادی اپل به زودی با یک باتری بزرگتر نسبت به قبل رونمایی می شود

انتظار می‌رود آیفون SE 4 در آینده به عنوان جانشین آیفون SE (2022)، مقرون به صرفه‌ترین آیفون اپل، معرفی شود. در حالی که مدل‌های قبلی “SE” از همان شاسی آیفون 8 بهره می‌بردند، پیش بینی شده چهارمین مدل از این سری اولین مدلی باشد که از طراحی مدرن بهره می‌برد.

اکنون، گزارشی حاکی از آن است که iPhone SE 4 به باتری بزرگ‌تری نسبت به مدل‌های قبلی خود مجهز می‌شود، که به این معنی است می‌تواند عمر باتری مشابه مدل‌های استاندارد اپل را ارائه دهد.

یک گزارش MacRumors به نقل از منابع ناشناس بیان می‌کند که اپل در حال آزمایش باتری برای نسل چهارم آیفون SE بوده که در داخل با نام D59 شناخته می‌شود و باتری مشابه با باتری مورد استفاده در آیفون 14 دارد. اپل سال گذشته پنج مدل گوشی هوشمند را روانه بازار کرد. آیفون SE (2022)، آیفون 14، آیفون 14 پلاس، آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس.

طبق این گزارش، نمونه‌های اولیه ناتمام آیفون SE 4 اپل به باتری A2863 اپل مجهز شده‌اند و آیفون 14 به همان باتری مجهز است. خرابی‌های قبلی آیفون 14 نشان داده است که این گوشی به باتری 3279 میلی آمپرساعتی مجهز شده است که به طور قابل توجهی بزرگ‌تر از باتری 2108 میلی آمپر ساعتی آیفون SE (2022) است. اپل معمولا ظرفیت باتری گوشی‌های خود را فاش نمی‌کند.

 

باتری بزرگتر در گوشی اقتصادی نسل بعدی اپل

 

باتری تنها ارتقاء مورد انتظار در آیفون SE 4 نیست و ظاهراً این گوشی دارای همان دکمه Action است که امسال در آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس عرضه شد. گزارش اخیر حاکی از آن بوده که اپل سال آینده تمامی مدل‌های آیفون 16 را به جای کلید قطع صدا به دکمه قابل برنامه‌ریزی در سال آینده مجهز خواهد کرد.

یکی دیگر از تغییرات سخت افزاری که انتظار می‌رود در iPhone SE 4 رخ دهد، اضافه شدن درگاه USB Type-C است. انتظار داریم گوشی هوشمند بعدی اپل دارای کانکتور USB مدرن مطابق با مقررات رایج شارژر اتحادیه اروپا باشد و سری آیفون 15 اولین گوشی‌های هوشمند این شرکت بود که دارای پورت USB Type-C بودند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا