گوشی موبایل

گوشی محبوب و جدید پوکو در راه است

نشانه‌ها حاکی از عرضه قریب‌الوقوع سری پوکو X6 آینده دارند، زیرا گواهی اخیر نشان می‌دهد که ممکن است عرضه آن در نزدیکی باشد. در حالی که هیچ بیانیه رسمی توسط POCO صادر نشده، X6 5G در پایگاه صدور گواهی NBTC تایلند با شماره مدل 23122PCD1G رویت شده است.

گمانه زنی‌ها حاکی از آن بوده که این گوشی می‌تواند نسخه‌ای از ردمی نوت 13 پرو با نام تجاری جدید باشد که دارای یک نام رمز مشترک است. علاوه بر این، POCO X6 Pro هفته گذشته جایگاه خود را در لیست گواهی‌های NBTC تضمین کرد، با پیشنهاداتی مبنی بر اینکه ممکن است یک نوع ریبرند شده از Redmi K70E اخیرا معرفی شده باشد.

شایعات پیرامون POCO X6 5G به نمایشگر 6.67 اینچی AMOLED با رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی 120 هرتز روان و صاف اشاره می‌کنند. گمان می‌رود این دستگاه تا 16 گیگابایت رم همراه با حافظه داخلی 512 گیگابایتی ارائه دهد. علاقه‌مندان به دوربین می‌توانند انتظار دوربین سه گانه قوی در عقب را داشته که دارای دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی با OIS، لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی است.

 

گوشی محبوب و جدید پوکو در راه است

 

در جلو، یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی داشته و باتری 5100 میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 67 واتی هم در راه است. با این فرض که POCO X6 Pro یک تغییر نام تجاری 1:1 از Redmi K70E باشد، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که X6 Pro دارای یک صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED با وضوح 1.5K، نرخ نوسازی 120 هرتز و حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر باشد.

این دستگاه با بهره‌گیری از چیپست Dimensity 8300-Ultra، می‌تواند تا 16 گیگابایت رم را پشتیبانی کند و قابلیت‌های مرتبط با هوش مصنوعی را ارائه دهد. گزینه‌های ذخیره‌سازی نکته جالب توجهی است زیرا K70E با حداکثر ظرفیت 1 ترابایت UFS 4.0 ارائه می‌شود. در مورد سیستم‌عامل، می‌توان انتظار داشت که X6 Pro با اندروید 14 مبتنی بر HyperOS عرضه شود.

انتظار می‌رود قابلیت‌های تصویربرداری دارای سیستم دوربین سه‌گانه در عقب باشد که شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با OIS، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شود.

برای سلفی، یک دوربین جلو 16 مگاپیکسلی پیش بینی شده و انتظار می‌رود باتری 5500 میلی‌آمپر ساعتی دستگاه از شارژ سریع 90 واتی پشتیبانی کند و الگوریتم ستاره دریایی بیش از 90 درصد ظرفیت باتری را پس از 1000 چرخه حفظ کند. ویژگی‌های اضافی مانند موتور خطی محور X، بلندگوهای دوگانه استریو، NFC و کنترل از راه دور مادون قرمز احتمالاً روی آنبورد خواهد بود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا