گوشی موبایل

این گوشی پوکو ریبرند Redmi 13C خواهد شد

طبق گزارش‌ها، پوکو در حال کار بر روی چندین گوشی هوشمند مانند سری Poco F6 و سری Poco X6 است که انتظار می‌رود حداقل شامل پنج مدل باشد. در ماه آگوست، این برند از Poco M6 Pro 5G رونمایی کرد و طبق گزارش‌های اخیر، روی Poco M6 Pro، یک دستگاه 4G LTE کار می‌کند.

اکنون، یک افشا جدید وجود دستگاه جدیدی به نام Poco M6 5G را نشان می‌دهد. ردمی اخیرا از گوشی‌های هوشمند Redmi 13C و Redmi 13C 5G برای بازارهای مختلف رونمایی کرده است. نوع 5G دستگاه اخیراً در بازار چین به Redmi 13R تغییر نام داد. در حال حاضر، یک افشای جدید ادعا می‌کند که این گوشی نیز به عنوان Poco M6 5G در هند معرفی می‌شود.

در پست X، یکی از افشاگران تصویری از آنچه به نظر می‌رسد یک کد MIUI است را به اشتراک گذاشت. این نشان می‌دهد که دستگاه Poco آینده، با شماره مدل 23128PC33I، با نام Poco M6 5G معرفی خواهد شد. شماره مدل دارای یک “I” در انتهای آن است که نشان می‌دهد به سمت بازار هند حرکت می‌کند. هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه آیا Poco M6 5G به بازارهای دیگر نیز عرضه خواهد رسید در دسترس نیست.

 این گوشی پوکو ریبرند Redmi 13C خواهد شد

این افشا چیزی در مورد مشخصات Poco M6 5G نمی‌گوید. اما با توجه به اینکه دستگاه یک مدل تغییر نام تجاری خواهد بود، باید همان مشخصات داخلی Redmi 13C 5G / Redmi 13R را داشته باشد. Poco M6 5G احتمالا دارای صفحه نمایش 6.74 اینچی IPS LCD با نرخ نوسازی 90 هرتز و وضوح HD+، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و سیستم دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی در عقب است. انتظار می‌رود که این دستگاه با اندروید 13 مبتنی بر MIUI 14 عرضه شود.

چیپست Dimensity 6100 Plus قدرت M6 را تامین می‌کند. گوشی با حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. ممکن است یک باتری 5000 میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ 18 واتی داشته باشد. همچنین باید به حسگر اثرانگشت جانبی هم پرداخت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا